• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 29 شهریور 1400
کد مطلب : 141036
+
-

رهبری/ موافقت رهبر انقلاب با استعفای محسن رضایی


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با درخواست استعفای محسن رضایی از دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت کردند. به گزارش فارس، متن پی‌نوشت رهبر معظم انقلاب بر هامش نامه استعفای محسن رضایی به این شرح است:
«بسمه‌تعالی
جناب آقای دکتر محسن رضایی

تلاش‌ها و زحمات شما در سالیان متمادی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت فراموش نشدنی است. ضمن پذیرش استعفای جنابعالی، موفقیتتان در مسئولیت جدید را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم. والسلام علیکم و رحمت‌الله.»
سید علی خامنه‌ای
۲۸ شهریور ۱۴۰۰


انتصاب فرمانده نیروی هوایی ارتش با حکم فرمانده معظم کل قوا
 همچنین حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.  متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

نظر به تعهد و شایستگی و پیشنهاد فرمانده کل آجا، شما را به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم. اهتمام به ارتقای توان و آمادگی‌های رزم در پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدید هوایی و رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های ذیربط لشکری و کشوری، مورد انتظار است.از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.
سیّد علی خامنه‌ای

این خبر را به اشتراک بگذارید