• یکشنبه 24 مرداد 1400
  • الأحَد 6 محرم 1443
  • 2021 Aug 15

دادستانی و پلیس به میدان آمدند

ممنوعیت ترددهای جاده‌ای و بین‌شهری از امروز به‌مدت 13روز اعمال می‌شود؛ جریمه‌ها پس از یک ماه، دو برابر خواهد شد. طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا از روز دوشنبه تا شنبه هفته آینده ادارات، بانک‌ها و اصناف تعطیل خواهند بود
ستاد ملی مقابله با کرونا در دولت سیزدهم برای نخستین بار تصمیم به اعمال محدودیت‌های جدید برای مدیریت پیک پنجم کرونا گرفت؛ کرونایی که تنها در یک هفته اخیر در کشور، جان 3هزارو586نفر را گرفته و جمعیت قابل توجهی از مبتلایان بدحال را روانه بیمارستان‌ها کرده است.

دست‌های کوچک؛ رؤیاهای بزرگ

خیلی زودتر از سن‌شان درگیر مسائل اقتصادی شده‌اند، معنی گرانی را خوب می‌فهمند، اضطراب پدر و مادر را از بالا رفتن کرایه خانه دیده‌اند، می‌دانند که تورم یعنی چه؟ این حقوق کفاف زندگی را نمی‌دهد یعنی چه؟

حمایت از کودکان کار از طریق خانواده

بحران اقتصادی که از سال97 شروع شد، ضربه خیلی سنگینی هم به ما فعالان نهادهای مردمی که در حوزه کودکان و زنان فعالیت می‌کنیم، وارد کرد و هم به گروه هدف ما که در جامعه ایران روزگار می‌گذرانند.

خانواده و مکتب عاشورا

مسئله خانواده حقیقتی است که نسبت مذهبی یا گرایش ادیانی خاصی ندارد و به فطرت و هویت انسان اجتماعی مربوط می‌شود. بهترین جلوه و بروز خصلت‌های اجتماعی انسان از طریق خانواده است؛ از محبت و مهربانی و عاطفه گرفته تا خدمت به دیگران و شبیه آن.

مسئولیت قانونی ناقلان ویروس کرونا

در این روزهای سخت و پراسترسی که کرونا شیوع بسیاری پیدا کرده و تبعات مختلفی بر سلامت و روان افراد جامعه گذاشته و با وجود همکاری و تلاش کادر درمان، اما شاهد رعایت نکردن مقررات و اصول بهداشتی از سوی برخی افراد جامعه در مقابله با این ویروس خطرناک و کشنده هستیم.

موافقت مجلس با شهرداری زاکانی

حضور علیرضا زاکانی در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده مردم قم روز گذشته به پایان رسید و نمایندگان با استعفای او برای حضور در شهرداری تهران موافقت کردند.

رمزهای موفقیت دولت جدید در اقتصاد

اقتصاد ایران با چالش‌های فراوانی مواجه است؛ از یک طرف تحریم‌ها بدنه اقتصاد ایران را ضعیف کرده و از طرف دیگر سیاست‌های غلط در سال‌های گذشته به برخی بحران‌ها دامن زده است.

برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه امام‌خمینی ره بدون حضور جمعیت

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مراسم عزاداری در حسینیه امام‌خمینیره و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

زمانی برای رام شدن ویروس سرکش

زمان‌بندی اصولی نیازمند سیاستگذاری درست است

ساعت کرونا

ویروس تأخیر