06
یکشنبه 24 مرداد 1400
شماره 8293
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و افزایش ارتفاع موج تا ۱.۵ متر در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هشدار داد.
گزارش جدید آب‌وهوایی هیأت بین‌دولتی تغییر اقلیم IPCC هشدار می‌دهد که احتمالا حوادث شدید آب‌وهوایی ناشی از تغییرات آب‌وهوایی افزایش خواهد یافت.

جهش آمار‌کودکان مبتلا به کرونا

ابتلای کودکان به کرونا درحالی در کشور افزایش یافته است که به جز تهران 4 استان خراسان رضوی، مازندران، فارس و همدان پیشتاز بستری کودکان هستند و 11 استان هیچ آمار تفکیک‌شده‌ای از کودکان ندارند
گزارش
فاجعه ابتلا به‌سویه دلتای کرونا حالا دامن کودکان را در استان‌های مختلف گرفته؛ به‌طوری که اغلب، افزایش را در آمار ابتلای کودکان و موارد بستری گزارش کرده‌اند.
حال ناخوش خزر

حال ناخوش خزر

کشورهای حاشیه خزر در حال خشکاندن بزرگ‌ترین دریاچه جهان هستند
حال بزرگ‌ترین دریاچه دنیا خوب نیست. سدهای بی‌شماری که همسایگانش بر سر رودهایی که به این دریاچه می‌ریزد بسته‌اند و هر روز بر تعداد آن اضافه می‌کنند، نقش تیر خلاص برای دریاچه خزر یا همان کاسپین ایرانی را بازی می‌کنند.
فرصت دورزدن محدودیت‌های سفر
فرصت دورزدن محدودیت‌های سفر
ستاد ملی مقابله با کرونا مانند گذشته یک روز قبل از اجرای ممنوعیت های سفر، خبر تعطیلی ها را اعلام کرد
سفرهای زمینی از ساعت12 ظهر امروز یکشنبه 24مردادماه سیاه کرونایی ایران به‌مدت 6 روز تا ساعت5 عصر روز شنبه30 مردادماه براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع و جاده‌های کشور به روی مسافران خودرویی بسته شد.