02
یکشنبه 24 مرداد 1400
شماره 8293
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نگاهی به سمت و سوی اجرایی کابینه پیشنهادی رئیسی

کابینه
اگر کابینه حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق با نام کارگزاران دولت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شناخته می‌شد، سیدابراهیم رئیسی نیز طیف وسیعی از دولتمردان محمود احمدی‌نژاد را به کابینه دعوت کرده است.
ویژه
سید ابراهیم رئیسی،رئیس جمهوری از قطعی شدن خرید ۳۰ میلیون دُز واکسن خبر داد و گفت: با افزایش تعداد داروخانه‌های مجاز برای توزیع داروهای کرونایی تا ۳۰۰ داروخانه ظرف روزهای آتی شاهد کاهش صف در داروخانه‌ها خواهیم بود.
با حکم قاضی‌القضات، معاون اول قوه قضائیه مأمور نظارت بر تدوین 4 سند مهم راهبردی، ارتباط با دولت و مجلس، نظارت بر معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه و دادگستری‌ استان‌ها، رفع موازی‌کاری و تداخل وظایف معاونت‌ها، نظارت بر ساماندهی پژوهش و آموزش در قوه قضائیه و پیگیری پرونده‌های معوق شد.
گزارش
حضور علیرضا زاکانی در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده مردم قم روز گذشته به پایان رسید و نمایندگان با استعفای او برای حضور در شهرداری تهران موافقت کردند.

آغاز روند رسیدگی به صلاحیت وزرا در بهارستان

وزرای پیشنهادی با حضور در کمیسیون‌های تخصصی برنامه‌هایشان برای سکانداری وزارتخانه‌ها را تشریح می‌کنند
بهارستان
رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس آغاز شده است. به‌گفته سخنگوی هیأت رئیسه، از دیروز تا آخر هفته وزرای پیشنهادی در 270جلسه کمیسیون‌ها شرکت می‌کنند و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.
برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه امام‌خمینی ره بدون حضور جمعیت

برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه امام‌خمینی ره بدون حضور جمعیت

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مراسم عزاداری در حسینیه امام‌خمینیره و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
جدال دوباره عراقچی با مقامات انگلیس
جدال دوباره عراقچی با مقامات انگلیس
جدال توییتری معاون وزیرخارجه کشورمان با مقامات انگلیس ادامه دارد.