• چهار شنبه 7 اسفند 1398
  • الأرْبِعَاء 2 رجب 1441
  • 2020 Feb 26

دورنمای مزد و معیشت99

کمیته مزد شورای‌عالی کار رقم سبد معیشت کارگری را 4میلیون‌و 940هزار تومان تعیین کرد - محاسبات نشان می‌دهد حفظ قدرت خرید کارگران و کاهش شکاف میان مزد و معیشت کارگران در سال99 مستلزم افزایش 58درصدی دستمزد است
اعضای کمیته دستمزد شورای‌عالی کار، پس از برگزاری چندین نشست پرحاشیه، عاقبت نخستین گام اساسی را در مسیر تعیین حداقل مزد کارگران در سال99 برداشتند و روی رقم سبد معیشت خانوارهای کارگری به توافق رسیدند.

قهرمانان شهر

«جواب همکارم به پیامی که برایش فرستادم و گفتم دکتر برای کمک به بیماران کرونا می‌ری قم این بود:حتما. ممنون که من رو قابل دونستید.»

کوتاه و مختصر برای غلبه بر بحران ناشی از کرونا

بحران کرونا جدی‌تر از هر اتفاقی است که در دهه‌های اخیر در کشورمان افتاده است.

با هم، ویروس را متوقف می‌کنیم

مدتی است که ویروس کرونا و بیماری منتج از ابتلا بدان تبدیل به موضوع گفت‌وگو‌های روزمره مجازی و حقیقی شهروندان شده است؛ به‌خصوص که این ویروس در برخی ‌شهر‌های کشور نظیر قم، رشت و تهران منتشر شده و در حال تکثیر است.

جویندگان عدالت

برای اجرای عدالت و دفاع و تضمین حق‌ها و آزادی‌های شهروندان، کنشگران متعددی نقش ایفا می‌کنند.

پویش ضد‌فساد از راست

سردمداران فساد‌ستیز اردوگاه راست با اعلام فراخوانی برای پیوستن منتخبان اصولگرای مجلس یازدهم به پویش «مجلس ضدفساد»، نخستین گام‌هایشان را برای ممانعت از ابتلای پرچم اصولگرایی در بهارستان به پاشنه‌آشیل و درد مسری سال‌های اخیر یعنی فساد مدیریتی برداشتند.

بخت‌گشایی آزادراه تهران- شمال با حضور روحانی

قطعه نخست آزادراه تهران- شمال دیروز به بهره‌برداری رسمی رسید.

زیرگذر‌گیشا‌ امروز باز می‌شود

تکمیل برخی خط‌‌کشی‌ها و علائم ترافیکی، شروع بارندگی و شیوع بیماری کرونا که باعث لغو برنامه‌های جمعی شهرداری می‌شد، باعث شد که افتتاح پروژه زیرگذر گیشا با یک روز تأخیر برگزار شوداما کل این پروژه نه یک روز بلکه بیشتر از یک ماه، جلوتر از برنامه پیش‌بینی شده به پایان رسید.