14
چهار شنبه 7 اسفند 1398
شماره 7891
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در آستانه عید نوروز تقاضا برای خرید برخی ملزومات منزل، از لوازم خانگی گرفته تا انواع دیوارپوش و کاغذ دیواری و انواع کفپوش‌ها افزایش می‌یابد.
نوسان نرخ ارز و تأثیر آن بر افزایش قیمت گوشی تلفن همراه و کاهش قدرت خرید مشتریان موجب افزایش اقبال به خرید گوشی‌های کارکرده و ارزان‌قیمت شده است. اما برای خرید گوشی ارزان‌قیمت متناسب با بودجه‌تان باید به نکاتی توجه کنید.
با نزدیک‌شدن به تعطیلات نوروزی و افزایش مسافرت‌ها، تقاضا برای خرید برخی ملزومات سفر مانند انواع کیف، چمدان، کوله و... نیز افزایش می‌یابد.
رشد تورم و نوسان نرخ ارز زمینه افزایش قیمت اقلام خوراکی، کالاهای اساسی و محصولات صنعتی طی یک سال گذشته را فراهم کرده است.
با وجود وعده‌های مسئولان صنفی برای رشد عرضه و کاهش قیمت برخی انواع سبزی و صیفی، نرخ خرده‌فروشی برخی از این اقلام در مغازه‌های سطح شهر بالا مانده است .
کاهش تولید و عرضه و تنگناهای تأمین ارز واردات تایر انواع خودرو سبک سواری و سنگین بار و مسافری موجب افزایش قیمت‌ها و تشدید شکاف قیمتی کارخانه و بازار این اقلام شده است.

مصونیت ماهی قرمز از کرونا

فارغ از بحث و جدل‌هایی که چند سالی است درباره حضور ماهی قرمز در سفره هفت‌سین به راه افتاده، ماهی قرمز به‌عنوان نماد شادابی و جاری بودن زندگی در سفره هفت‌سین ایرانیان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.