• یکشنبه 20 بهمن 1398
  • الأحَد 14 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 09

محدودیت برای شهرداری‌ها، مقابله با دمکراسی

شهردار تهران در نخستین روز از دهمین دوره مجمع جهانی شهری WUF10 که در ابوظبی، پایتخت امارات در حال برگزاری است به ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای شهرها اشاره و بر نقش «نوآوری» در اداره شهر تأکید کرد و از برنامه‌های شهرداری تهران برای تنظیم رابطه «فرهنگ» و «نوآوری» در مدیریت شهری سخن گفت.
رهبرمعظم انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش:

باید قوی شویم تا جنگ نشود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا صبح روز گذشته در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش، واقعه ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ را نتیجه اطمینان امام خمینیره و مبارزان به وعده الهی دانستند و گفتند: اگر تفکر تخلف‌ناپذیر بودن وعده الهی در جامعه حاکم شود و مسئولان هوشیارانه عمل کنند، تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد و تحریم می‌تواند عامل نجات کشور از وابستگی به نفت و حل بسیاری از مشکلات شود.

تهران نیازمند آرامش است و بازیابی اقلیم

تهران در طول سال‌های گذشته به‌ویژه از سال84 تا سال96 اتفاقات عجیبی دید.

چگونه ائتلاف موقت 2جریان اعتراضی عراق به پایان رسید؟

2جریان بر سر کنترل موج اعتراضاتی که از ابتدای ماه اکتبر سال گذشته در عراق آغاز شده در نزاع بودند.

دهه فجر ، پیوند خون سلیمانی و صبر انقلابی

​​​​​​​روزهایی که به کشور گذشت روزهای سختی بود.

مالیات؛ مهمان خانه‌های خالی

خانه‌های خالی در سال اول معاف از مالیات هستند و در سال دوم باید معادل یک‌دوم مالیات اجاره واحد را به‌عنوان مالیات بر خانه خالی بپردازند.

مستقل‌ ماندن گران است

از زمانی که بهنام بهزادی نخستین فیلم بلند خود را ساخت تا امروز 12سال می‌گذرد. «تنها دوبار زندگی می‌کنیم» خبر از ظهور فیلمسازی مستقل و متفاوت در سینمای ایران می‌داد که هنجار متفاوتی در فیلمسازی دارد.