• شنبه 18 اسفند 1397
  • السَّبْت 2 رجب 1440
  • 2019 Mar 09

فساد100 هزار میلیارد تومانی

افشای ماجرای رانت‌خواری شخصی به نام مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا یکی از 14متهم پرونده پتروشیمی و همگامی‌اش با مهدی خلجی همسر خارج نشینش بازهم زخم کاسبی تحریم و سود جویی جمعی معدود و مشخص از فضای تحریم‌ها را تازه کرد.
گزارش میدانی همشهری از احوال این روزهای دستفروشان پایتخت

دست‌های خالی وچشمان پرامید

گام‌هایش آهسته نیست.

یک نگاه مسئله شناختی به دستگاه قضایی

در یک نگاه تحلیلی، مسائل دستگاه قضا در 3دهه گذشته، به 4دسته کلی و اصلی قابل تقسیم است و سایر مسائل عمدتا به نوعی ناشی از یکی از این موارد یا ترکیب آنهاست.

در پیچ‌و‌خم ساماندهی دستفروشی

ساماندهی دستفروشی از اولویت‌های شورای پنجم بوده و هست. شورا برای این ساماندهی اعتباری معادل 30میلیارد تومان در مصوبه بودجه سال1397 درنظر گرفت.

دورخیز تاج برای صندلی 2 میلیارد تومانی

گزارش اختصاصی همشهری ورزشی از مزایای نایب‌رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ پستی که رئیس فوتبال ایران کاندیدای آن شده است
نامزدی مهدی تاج در انتخابات آینده کنفدراسیون فوتبال، اگرچه در رسانه‌های داخلی بازتاب قابل توجهی نداشت، اما برای خود او یک پیروزی در این انتخابات حیاتی به‌نظر می‌رسد.

میراث آملی لاریجانی؛ ‌چشم‌انداز رئیسی

روزی که مرحوم آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی ریاست قوه قضاییه را بعد از 10سال از آیت‌الله سیدمحمد یزدی تحویل گرفت، جمله معروفی را از زبان وی نقل کرده‌اند که گفته است: یک ویرانه را در قوه قضاییه تحویل گرفته است.

ولع خرید ما را به‌کجا می‌برد؟

چرا ما برای خرید خودرو، گوشت،مواد شوینده و دستمال‌کاغذی صف می‌کشیم؟پاسخ این پرسش تلخ را سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در گفت‌وگو با همشهری تشریح می‌کند.

تهران بدون مردم رنگ نمی‌گیرد

نیمه اسفند‌ماه روز‌های آفتابی بیشتر می‌شوند و جوانه‌های گیاهان در کنار جنب و جوش مردم برای روز‌های پایانی سال، ظاهر شهر را تغییر می‌دهد