21
یکشنبه 6 بهمن 1398
شماره 7867
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

5مرگ عجیب در پایتخت

کوتاه از حادثه
​​​​​​​دختری 15ساله، زنی 72ساله و 3مرد در پایتخت به طرز عجیبی جانشان را از دست دادند.
ویژه
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و ترابری پیرو درج پیام مردمی با عنوان «وضعیت نامناسب جاده سنگر-کوچصفهان» در ستون با مردم 23دیماه پاسخ داده است: ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم به استحضار می‌رساند: «عملیات اجرای روکش آسفالت قسمتی از محور مذکور با خرابی بالا انجام شده و در بقیه محور نیز اجرای عملیات لکه‌گیری به‌عنوان عملیات راهداری مستمر انجام شده است.
سؤال: جانباز ۱۵ درصد هستم. برای تغییر درصد جانبازی مدارکم را به کمیسیون بنیاد بردم که اعلام کردند مدارک ناقص است، آنها را کامل کردم و احراز شد و پرونده کامل شده را به تهران فرستادند تا درصد جدید را تعیین کنند.
​​​​​​​معمای 14سال ناپدید شدن مرد مغازه‌دار با مرگ مرد جوانی که تحت عنوان مظنون در قتل تحت تعقیب پلیس بود، حل نشده باقی ماند.
قاچاقچی مخوف که با قاچاق 400تن مواد به کشور گردش مالی 2هزار میلیارد تومانی را رقم زده بود به دار مجازات آویخته شد

پایان تمساح خلیج‌فارس

داخلی
​​​​​​​سرباز فراری، مردی با تحصیلات پنجم ابتدایی، قاچاقچی بین‌المللی، تبهکار میلیاردر و... اینها همه مشخصات مردی است که به تمساح خلیج‌فارس معروف است و توانسته در سال‌های فعالیتش، صدها تن مواد‌مخدر را وارد کشور کرده یا به دیگر کشورهای دنیا قاچاق کند.
همدستی زن و مرد سارق در 2جنایت

همدستی زن و مرد سارق در 2جنایت

​​​​​​​زن و مرد جوان که دست به سرقت مسلحانه در شهرهای مختلف می‌زدند، پس از ارتکاب 2جنایت دستگیر شدند.
زلزله ترکیه، ایران را لرزاند
زلزله ترکیه، ایران را لرزاند
​​​​​​​زمین‌لرزه‌ 6.8ریشتری که شامگاه جمعه شرق ترکیه را لرزاند و در ایران، عراق، سوریه و فلسطین نیز احساس شد، جان دست‌کم 22نفر را گرفت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
به‌رغم همه خبرهایی که درخصوص کنترل قیمت مسکن در تهران مطرح شد، به تازگی رشد زیر پوستی قیمت در برخی مناطق پایتخت رخ داده و خیز دوباره مسکن، وام جدید و رقم آن را به کل خنثی کرده است.