• یکشنبه 6 بهمن 1398
  • الأحَد 30 جمادی الاول 1441
  • 2020 Jan 26

نبرد نابرابر

اصلاح‌طلبان برای 157 کرسی کاندیدایی ندارند و در این حوزه‌ها رقابت بین اصولگرایان خواهد بود
قراراست دوم اسفندماه تکلیف دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی روشن شود؛ اینکه ماهیت، جنس وآرایش سیاسی این مجلس چگونه خواهد بود، موضوعی است که این روزها محل مناظره و پیش‌بینی کارشناسان وصاحب‌نظران سیاسی است؛ هرچند هجوم کاندیداهای اصولگرایان به این ماراتن سیاسی رقابت را بر سر کرسی‌های بهارستان به این طیف محدوده کرده است و صاحب‌نظران در پی پیش‌بینی سبک استقبال مردمی به این طیف هستند و بر سر چند و چون مجلس اختلاف نظر دارند اما تحلیل‌های آنها همگی یک محور مشترک دارد و آن‌هم در اقلیت افتادن اصلاح‌طلبان در مجلس آتی است.

عقب‌گرد رسانه‌ای

هفته گذشته متن بخشنامه‌ای با امضای رئیس قوه قضاییه منتشر شد که براساس آن از این پس: «مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصرا به‌عهده سازمان صداوسیماست و ضروری است مراجع قضایی و ستادی قوه قضاییه هرگونه استعلام درباره صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی را از حیث پروانه فعالیت مقررات و موضوعات مرتبط با سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی به‌عمل آورند.

اقتصاد پرایدی

تحولات و ماهیت اقتصاد ایران در دهه‌های اخیر به‌گونه‌ای رقم خورده که انواع و اقسام اصطلاحات و مفاهیم قدیمی و جدید برای توصیف و توضیح آن مرسوم شده است.

ردصلاحیت‌ها و تضعیف قدرت ملی

آقای رئیس‌جمهور در 2جلسه اخیر هیأت دولت به‌درستی مسائل و نگرانی‌های مربوط به بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دوره یازدهم را تشریح کرده‌اند.

ناارکست جامعه ایرانی در شبه‌ارکستر سمفونیک

پنجشنبه سوم بهمن۱۳۹۸ ارکستر سمفونیک تهران قرار بود به رهبری شهرداد روحانی کنسرت داشته باشد.

پیروزی در زمین ثالث

استقلالی‌ها که پس از حرف‌و‌حدیث‌های فراوان و کلی دردسر خودشان را به امارات رسانده بودند، به سادگی از سد الکویت کویت گذشتند و خودشان را به مرحله پایانی پلی‌آف رساندند.

بستن سایت‌های ایرانی از سوی رجیسترکننده‌های آمریکایی

برخی ‌سایت‌های ایرانی با پسوندهای بین‌المللی دامنه‌های غیر .ir طی روزهای اخیر از سوی شرکت‌های رجیستر‌کننده آمریکایی مسدود شده‌اند.
مروری بر فعالیت 2 سال مدیریت شهری جدید در پایتخت

24 ماه مدیریت پنجم تهران

مدیریت شهری طی 2سال اخیر اقداماتی را در زمینه‌های مختلف انجام داده که شاید برخی از آنها به‌ویژه در حوزه‌های فنی - عمرانی، شهرسازی و مدیریت بحران چندان دیده نشده است.

انگلیس در مدار اتحادیه اروپا باقی می‌ماند

علم سوزی