21
دو شنبه 20 اسفند 1397
شماره 7623
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سونامی مصرف مشروبات الکلی مسموم که در روزهای گذشته در 4شهر کشور دست‌کم 6قربانی گرفته و موجب مسمومیت قریب به 200نفر شده بود، با دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بانه وارد مرحله تازه‌ای شد.
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری و حومه در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ 14اسفند 97 تحت عنوان «تکنیسین‌های تعمیرات مترو کجایند؟» با موضوع خرابی پله‌برقی‌های ایستگاه متروی دروازه‌دولت، پاسخ داده است: «ضمن تشکر از این مسافر گرامی به اطلاع می‌رساند تکنیسین‌های شرکت پیمانکار در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر مشکل پله‌برقی دروازه‌دولت رفع شود.
وقتی دزدان مسلح، راننده تریلی را ربودند تا محموله 24تنی میلگرد را سرقت کنند، مرد ربوده‌شده برای لحظه‌ای کوتاه توانست یک تابلوی تبلیغاتی را ببیند و همین، سرنخی شد برای دستگیری دزدان مسلح.
4مرد نقابدار که مسلح به سلاح گرم بودند با توقف مقابل طلافروشی در رباط کریم قصد اجرای نقشه سرقت مسلحانه از آنجا را داشتند اما وقتی صاحب طلافروشی در را از داخل بست آنها دست از پا درازتر مجبور به فرار شدند.
زنی که توسط شرور خشن ربوده شده بود، سر از کمپ ترک اعتیاد درآورد.
متهم پس از شنیدن جواب رد، دختر موردعلاقه‌اش و 2نفر دیگر را به قتل رساند

جنایت هولناک خواستگار بیکار

داخلی
پسر جوان مدت‌ها بود که قصد ازدواج با دختر موردعلاقه‌اش را داشت، اما او بیکار بود و ‌دختر جوان و ‌خانواده‌اش راضی به این وصلت نبودند.
هواپیمای بوئینگ متعلق به خطوط هواپیمایی اتیوپی، لحظاتی بعد از ترک فرودگاه آدیس‌آبابا سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
6سال پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران نوزادی متولد شد که مادرش او را به زنی که در حسرت بچه بود، سپرد و رفت.
روزهای اولیه پربرکت‌ماه رجب مصادف با شهادت و تولد 2امام عزیز بود که شهرداری تهران با نصب بنرهای بزرگ در سطح شهر احادیثی از آن بزرگواران نوشته بود.
با مردم