54
چهار شنبه 16 مرداد 1398
شماره 7730
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یزد معین گردشگری  سیستان و بلوچستان شد

در استان یزد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد اعلام کرد: بر اساس برنامه سازمان میراث فرهنگی کشور که برنامه‌ای برای توزیع مکانی سفر در شهرهای پررونق گردشگری در نظر گرفته است، یزد معین گردشگری استان سیستان و بلوچستان شد.
اخبار ویژه
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بافق با بیان این‌که میدان خان به عنوان مرکز صنایع‌دستی شهرستان حیات دوباره پیدا کرد، گفت: 7 کارگاه صنایع‌دستی در مجموعه این میدان تاریخی راه‌اندازی شد.
مدیر نظارت بر ساخت‌وسازهای شهرداری یزد با تاکید بر این‌که مالکان ساختمان‌های فاقد نمای شهری تا پایان سال جاری مهلت دارند به تکمیل آن اقدام کنند، گفت: ساختمان‌هایی که نمای آنها نیمه‌تمام باشد یا فاقد نما باشند مشمول عوارض از زمان ساخت‌و‌ساز می‌شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: مسئولان شرکت‌های دانش‌بنیانی که نسبت اشتغال و رونق تولید در مناطق مختلف استان داشته‌اند در اولویت حمایت‌های مجموعه دولت تدبیر و امید قرار دارند.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان و در سطح 10 هزار هکتار از اراضی و باغ‌های استان اصفهان با آفت ملخ مبارزه شد
شلوغی جمعیت در پارک‌های منطقه‌ای استان از جمله پارک بزرگ شهر، پارک شادی و پارک کوهستان نشان می‌دهد که یزدی‌ها علاقه‌‌مند به استفاده از ظرفیت فضای سبز و تفریح در پارک‌ها به‌ویژه در فصل تابستان هستند و به همین دلیل سال هاست که مطالبه اصلی یزدی‌ها افزایش تعداد پارک‌ها در این شهر است.

مسکن مهر اصفهان در خط پایان

سهمیه مسکن مهر اصفهان ۱۶۰ هزار واحد بوده که از این تعداد ۱۴۹ هزار واحد تکمیل و تحویل مردم ‌شده است
مسکن
انتشار خبر اتمام پروژه مسکن مهر از آن اخباری است که در این سال‌ها به‌کرات شنیده‌ایم ولی هربار مشکلی بر سر راه تکمیل این طرح ایجاد شده است. این بار اما مسئولان کشوری و استانی با قاطعیت خبر از اتمام این پروژه در آینده‌ای نزدیک می‌دهند.
زنجیره ناقص چرم‌سازی در چهارمحال و بختیاری

زنجیره ناقص چرم‌سازی در چهارمحال و بختیاری

گرانی مواد اولیه از دلایل اصلی مهجور ماندن رشته چرم‌سازی در چهارمحال و بختیاری است
چهارمحال و بختیاری در برنامه‌ها و اسناد توسعه‌ای بالادستی کشور به عنوان قطب دامداری و دامپروری ایران معرفی شده و یکی از اصلی‌ترین مناطق تولید مواد اولیه در رشته چرم‌سازی است.

رئیس جدید برای شورای شهر اصفهان

«علیرضا نصراصفهانی» در سومین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با ۱۲رای به عنوان رئیس جدید شورای شهر معرفی شد.
جریان پاییزی  زاینده‌رود در انتظار تصمیم‌گیری
جریان پاییزی  زاینده‌رود در انتظار تصمیم‌گیری
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: میزان آب پشت سد زاینده‌رود در حال حاضر ۷۶۴ میلیون متر مکعب است که این میزان در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته، اما نسبت به میانگین درازمدت با کاهش روبه‌رو بوده است.

برترین‌های کنکور 98 در 3 استان

خبر نخست
نفرات برتر هر یک از گروه‌های آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

خداحافظی با مدارس خشتی و گلی

در استان اصفهان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان گفت: تا اول ماه مهر امسال مدارس خشتی و گلی و دارای سیستم گرمایشی بخاری نفتی در استان حذف می‌شود.