• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71084
+
-

رئیس جدید برای شورای شهر اصفهان

«علیرضا نصراصفهانی» در سومین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با ۱۲رای به عنوان رئیس جدید شورای شهر معرفی شد.

به گزارش ایمنا، انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهراصفهان در سومین سال از پنجمین دوره این شورا در هشتادونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهراصفهان در قالب جلسه فوق‌العاده برگزارشد.

«فتح‌الله معین»، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان قبل از برگزاری انتخابات با بیان اینکه این جلسه صرفا برای انتخاب هیأت رئیسه برگزارشده است، اظهارکرد: این انتخابات هرسال، یکبار و در اول شهریور برگزار می‌شود. امسال براساس آئین نامه  وزارت کشور، زمان برگزاری این انتخابات ۱۴ تا ۲۰مرداد اعلام شد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای آشنایی بیشتر با افراد داوطلب و مسائل مربوط به شورا فرصت ۴۸ساعته به اعضا داده شد که انتخاب بهتری داشته باشند. دراین جلسه علنی علیرضا نصر اصفهانی، به عنوان تنها کاندیدای شورای شهر اصفهان به عنوان رئیس شورا با ۱۲رای انتخاب شد.

همچنین «پورمحمد شریعتی نیا» و «شیرین طغیانی» گزینه‌های نایب رئیسی شورای اسلامی شهر اصفهان بودند که شیرین طغیانی انصراف داد و پورمحمد شریعتی نیا با ۱۱رای به عنوان نایب رئیس شورای شهر انتخاب شد.
«اصغر برشان» نیز  تنها کاندیدای منشی اول شورای شهر بود که با ۱۲رای انتخاب شد.
«مهدی مزروعی» و «امیر احمد زندآور» نیز اعضای قبلی هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین سال در سمت‌های خود به ترتیب به عنوان سخنگو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر اصفهان با ۱۲رای موافق باقی ماندند.


رئیس شورای شهر گلپایگان انتخاب شد

«حسین زاهدی» با کسب ۶ رأی از جمع ۷ رأی، رئیس شورای شهر گلپایگان شد. به گزارش ایسنا، در انتخابات هیات رئیسه شورای شهر گلپایگان حسین زاهدی که کاندیدای ریاست شورای شهر بود توانست با ۶ رأی از جمع ۷ رأی در سال سوم از دور پنجم شورای اسلامی شهر، بر صندلی ریاست این شورا در گلپایگان تکیه بزند. همچنین در این انتخابات «طاهره خوشنویسان» و «حمید نوروزی» کاندیدای نایب‌رئیسی شورای شهر بودند که «حمید نوروزی» توانست با کسب 4 رأی، ۳ رأی از طاهره خوشنویسان پیشی بگیرد و به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شود. «سینا ناظمی» دیگر عضو شورای شهر کاندیدای بدون رقیب سمت‌های منشی و خزانه‌دار بود که برای هر دو سمت ۷ رأی اعضای شورای شهر را به خود اختصاص داد.


ابقای رئیس شورای شهر کاشان 

انتخابات سال سوم پنجمین دوره شورای شهر کاشان نیز برگزار و رئیس شورای شهر برای یک سال آینده در سمت خود ابقاء شد.
انتخابات سال سوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان کاشان با حضور ۹ نفر از اعضا برگزار شد و «علی رسول‌زاده» و «علیرضا پورعسگری» کاندیدای ریاست شورای شهر شدند. رسول‌زاده با 5 رای در مقابل 4 رای پورعسگری در سمت خود ابقا شد و «علیرضا مفرح» نیز با یک رای سفید و 8 رای موافق به عنوان نایب رئیس شورای شهر کاشان انتخاب شد.

همچنین «علی هاشمی» با 5 رای موافق، 2 مخالف و 2 رای سفید به عنوان نایب‌رئیس شورای شهر کاشان، «عفت پدرام‌فر» با 5 رای موافق و 4 رای سفید به عنوان منشی اول و «سیدمهدی ناظم رضوی» نیز با 5 رای موافق و 4 رای سفید به عنوان منشی دوم انتخاب شد. بر اساس رای‌گیری صورت گرفته روسای کمیسیون‌های شورای شهر شهرستان کاشان نیز مشخص شدند.

«علی هاشمی» با 4 رای به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی، برنامه، بودجه و امور حقوقی، «علی رسول‌زاده» با 4 رای نایب‌رئیس و «علیرضا مفرح» نیز با 4 رای به عنوان منشی انتخاب شدند. همچنین «عفت پدرام‌فر» نیز با 3 رای به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، «علی هاشمی طاهری» با 3 رای نایب رئیس و «علی رسول‌زاده» نیز با سه رای به عنوان منشی انتخاب شدند.

«سیدمهدی ناظم رضوی» با 5 رای رئیس کمیسیون فنی و عمرانی، «علیرضا مفرح» با 5 رای نایب‌رئیس و «علی‌رسول زاده» نیز با پنج رای به عنوان منشی انتخاب شدند.
همچنین «علیرضا مفرح» با 4 رای به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست، «سیدمهدی ناظم رضوی» با 4 رای نایب رئیس و «عفت پدرام فر» نیز با 4 رای به عنوان منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید