55
چهار شنبه 16 مرداد 1398
شماره 7730
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیدا و پنهان خبرنگار

یادداشت
کار خبرنگاران را در قوانین، جزو کارهای سخت و زیان‌آور طبقه‌بندی کرده‌اند. در جامعه جهانی هم از آن با عنوان یکی از شغل‌های مخاطره‌آمیز و حساس یاد می‌شود
اخبار ویژه
وضعیت تاکسی‌های یاسوج یادآور دو روی سکه است. با آن‌که اخیرا شرایط بهتر شده و درصد بالایی از تاکسی‌ها سر و سامان گرفته‌اند همچنان تعداد زیادی تاکسی فرسوده در شهر جولان می‌دهد.
نایب رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به رویکرد شورای پنجم در شفاف‌سازی و توجه به شفافیت گفت: از یک ماه آینده رای‌گیری در شورای شهر شیراز الکترونیکی می‌شود.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: اگر صید روزانه هر لنج صیادی به کمتر از ۴۰ کیلوگرم برسد، صید میگو ممنوع می‌شود.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب 12 میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری در این استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری فارس از بازداشت ۴ نفر از مسئولین و اعضای شورای شهر صدرا به اتهام فساد مالی خبر داد.
مدیر کل ثبت احوال فارس با اشاره به ثبت 21 هزار و 831 تولد طی 4 ماه ابتدای امسال گفت: 11 هزار و 280 تولد از این تعداد مربوط به نوزادان پسر و 10 هزار و 551 تولد نیز دخترند.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بوشهر از جمع‌آوری روزانه ۱۸۰ تن زباله در شهر خبر داد و گفت: سرانه تولید پسماند در بوشهر بالا است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از ثبت شیراز به عنوان شهر ملی صنایع دستی خبر داد.

ساخت بزرگ‌ترین سایت پرورش میگو در گناوه

مدیر کل شیلات بوشهر: بیش از 1500 شغل مستقیم و حدود 2500 شغل غیر مستقیم در شهرک شیلات رودشور ایجاد می‌شود
شیلات
در استان بوشهر برنامه‌ها و طرح‌های آبزی‌پروری از چندین سال پیش آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در زمینه آبزی‌پروری پرورش میگو در استخرها و حوضچه‌های ساحلی است.

ادامه دردسرهای هتل آسمان

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با اعلام این‌که محله اطراف هتل آسمان شیراز هنوز برای ساکنین منطقه ایمن‌سازی نشده گفت: تا اطلاع ثانوی ساکنین منطقه از بازگشت به منازل خود خودداری کنند.
درخشش دانش آموزان فارس در کنکور سراسری

درخشش دانش آموزان فارس در کنکور سراسری

2 شیرازی و 2 لارستانی درجمع نفرات برتر کنکورسراسری 98 حضور دارند
نفرات اول تا دهم کنکور سراسری 98 با اعلام نتایج، معرفی شدند. درمیان نفرات برتر 5 گروه آزمایشی نام 4دانش آموز از استان فارس دیده می شوند.
بازار گردشگری سلامت شیراز در دست دلالان
بازار گردشگری سلامت شیراز در دست دلالان
پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان‌های خصوصی، دولتی و خیریه تنها از راه شرکت‌های دارای مجوز انجام می‌شود
بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شیراز از دیرباز پذیرای بیمارانی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، آسیای میانه و حتی از اروپا و آفریقا بوده‌اند.
PDF چهارشنبه 16 مرداد 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که با حمایت‌های دولت ساخت کارخانه بیواتانول باشت شتاب می‌گیرد گفت: این کارخانه برای تولید بنزین گیاهی طراحی شده است.
فرماندار دشتی گفت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و دفاعیات صورت‌گرفته در هفته گذشته در مرکز کشور، عبای روستای بحیری ثبت ملی شد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از غرق شدن ۳ نفر در اسکله شیرنو کنگان خبر داد و گفت: این افراد به سبب آشنا نبودن به فن شنا جان خود را از دست دادند.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به 1۵۱۴ متقاضی استان بوشهر پرداخت شد.
مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش فوت ناشی از غرق‌شدگی در این استان بوده‌ایم.
زنان برخی از روستاهای دهستان زیلایی بویراحمد روزانه باید ساعت‌ها دبه‌‌ بر دوش برای تامین آب شرب مسیر چندساعته را پیاده طی کنند.