4
شنبه 18 اسفند 1397
شماره 7621
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امروز نوک پیکان حمله آمریکا به سمت صنعت نفت ایران است. من و همکارانم در وزارت نفت در این شرایط فشارها را تحمل می‌کنیم تا آسیبی به ملت ایران نرسد.
لایحه بودجه سال‌98 ایران این روزها در حال چک نهایی از سوی اعضای شورای نگهبان است تا مغایرت‌های آن با شرع مقدس و قانون اساسی را اعلام کنند.
نابسامانی بازار کالاهای اساسی در ماه‌های اخیر زمینه‌ساز ارائه طرحی برای برگرداندن نظام کوپنی شد و به تأیید مجلس نیز رسید.
تجارت
کمیسیونر ارشد بازرگانی دولت انگلیس می‌گوید: تلاش می‌کنیم روابط با ایران را در حوزه صادرات، سرمایه‌گذاری و سیاستگذاری‌های مرتبط با روابط تجاری توسعه دهیم.

فروش سوخت در مرزها با قیمت‌آزاد

ایجاد بازار فروش سوخت در مرزهای ایران با همسایه می‌تواند جلوی قاچاق را بگیرد؟
انرژی
میزان قاچاق سوخت از ایران به سمت کشورهای همسایه کاهش یافته و حالا قرار است با ایجاد یک بازار جدید، فرآورده‌های نفتی با قیمت واقعی در مرزها خرید و فروش شود.

موج زمستانه رونق در بازار مسکن

بازار مسکن تهران پس از 6‌ ماه روند نزولی تعداد معاملات، در بهمن‌ماه توانست رشد 39درصدی خریدوفروش را تجربه کند
تکرار بایدها و نبایدها
تکرار بایدها و نبایدها
محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در اظهار نظری با بیان اینکه اتفاقات اقتصادی کشور پس از دی ماه۹۶ ریشه سیاسی دارند
اشتغال
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشتغال ایجاد‌شده از طریق برنامه‌های وزارت کار در سال‌1397 را بالغ‌ بر ۶۰۹ هزار شغل عنوان می‌کند
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
قرار است سال آینده 14میلیارد دلار ارز 4200تومانی برای واردات کالاهای اساسی اختصاص یابد تا قیمت کالاهای اساسی افزایش نیابد اما محاسبات اقتصادی نشان می‌دهد
زیان 110میلیارد دلاری قشم‌ایر در 10‌ماه گذشته پای کمیسیون اصل 90مجلس را به بررسی پرونده این شرکت دولتی باز کرد.