08
شنبه 13 اردیبهشت 1399
شماره 7931
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سرنوشت ادامه مسابقات لیگ برتر هنوز به‌طور رسمی مشخص نیست. گفته می‌شود این بازی‌ها بعد از عید فطر پشت درهای بسته از سر گرفته خواهد شد، اما این اتفاق مشروط به موافقت وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کروناست.
کرونا فوتبال را قربانی می‌کند. رقابت‌های لیگ یک فرانسه به‌طور کامل لغو شد. بعد از جلسه بین اتحادیه فوتبال فرانسه و سازمان لیگ این کشور مشخص شد که PSG به‌عنوان قهرمان مسابقات فصل20-2019 لیگ یک فرانسه انتخاب شده است.
تعطیلی لیگ فرانسه، یکی از 5لیگ‌برتر اروپا، پر سر و صداترین تصمیم در روزهایی است که فوتبال به‌خاطر کرونا تعطیل شده است.

روزی عقابی

سریال «عکس‎نوشت» در این قسمت به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های تاریخ فوتبال ایران رسیده است.
بازنشستگی داورزنی هر روز جدی‌تر از قبل

بازنشستگی داورزنی هر روز جدی‌تر از قبل

رئیس فدراسیون والیبال بازنشستگی‌اش را رد کرده است اما طبق قانون جدید خدمات کشوری، او تا آخر اردیبهشت‌ فرصت ریاست دارد. گفته می‌شود روزهای اخیر از سازمان بازرسی کل کشور 2 نامه به دستش رسیده است
محمدرضا داورزنی بازنشسته است؟ جواب خودش به این سؤال منفی است اما گفته می‌شود نامه‌هایی که روزهای اخیر به این فدراسیون رسیده، تأکید می‌کند که او باید صندلی ریاست فدراسیون والیبال را ترک کند.
منهای فوتبال
از 35قهرمان ورزشی که سال گذشته برای استخدام به دستگاه‌های دولتی معرفی شده بودند، فقط 23نفر استخدام شده‌اند. به‌جز وزارت ورزش دستگاه‌های دیگر علاقه‌ای به استخدام این قهرمانان ندارند.

نکته بازی

نکته بازی
علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف به‌شدت علیه مهدی دادرس، از دیگر اعضای این کمیته موضع گرفته است.

فوتبال ایران

فوتبال ایران
مسئولان باشگاه استقلال بالاخره موفق شدند بخشی از مطالبات اعضای تدارکات و پزشکی این تیم را پرداخت کنند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کیکه ستین پیش از این گفته بود که از همکاری مجدد با کوتینیو خوشحال می‌شود و به همین دلیل، ممکن است سران بارسلونا یک‌بار دیگر هم به هافبک برزیلی فرصت بدهند. اما درصورتی که این فرصت به کوتینیو داده نشود، بارسلونا قصد دارد این بازیکن را به فروش برساند و برای این کار، 100میلیون یورو می‌خواهد.
سرمربی کروات تیم ملی اعلام کرده با شروع لیگ برتر به ایران برمی‌گردد و کارش را از سر می‌گیرد.
سرنوشت نیمکت بایرن برای فصل آینده مشخص شد. هانس دیتر فلیک که با برکناری نیکو کواچ به‌عنوان سرمربی موقت بایرن مونیخ معرفی شده بود، قراردادش را تا پایان فصل 2023 با این تیم تمدید کرد.