• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 13 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99668
+
-

منهای فوتبال

  کسی قهرمانان را نمی‌خواهد
از 35قهرمان ورزشی که سال گذشته برای استخدام به دستگاه‌های دولتی معرفی شده بودند، فقط 23نفر استخدام شده‌اند. به‌جز وزارت ورزش دستگاه‌های دیگر علاقه‌ای به استخدام این قهرمانان ندارند. ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش گفته است: «سال گذشته 35نفر برای استخدام مراجعه کردند. 23مورد را وزارت ورزش استخدام کرده و از امسال از حضور آنها در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها بهره‌مند می‌شویم. از استخدام قهرمانان فقط دستگاه ورزش استقبال می‌کند. خیلی تلاش کردیم سایر دستگاه‌ها هم این همراهی را داشته باشند ولی این اتفاق روند مطلوبی نداشت.»

خوش‌خبر برمی‌گردد
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال از بازگشت خوش‌خبر به محل کارش خبر داد. خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی بود که روزهای گذشته گفته شد به قهر فدراسیون را ترک کرده است اما داورزنی به فارس گفته: «خوش‌خبر استعفا نداده است. او از سوی وزارت ورزش برای سرپرستی تیم ملی مأمور بود. با توجه به اینکه تا پایان سال فعالیت جدی برای تیم ملی بزرگسالان نداریم، خوش‌خبر در پست سازمانی خود در وزارت ورزش ادامه ماموریت می‌دهد و با شروع کار تیم ملی، او هم فعالیتش را در فدراسیون والیبال آغاز می‌کند.»

ششمی فیروزجا در بین بهترین‌های جهان
علیرضا فیروزجا در سوپر تورنمنت کارلسن، ششم شد و 20هزار دلار جایزه گرفت. کارلسن نفر اول شطرنج جهان که تورنمنت آنلاین برگزار کرده بود، از 8شطرنج‌باز برتر جهان برای رقابت دعوت کرد و فیروزجا یکی از این 8نفر بود. او با 4شکست و 2پیروزی، پنجشنبه‌شب، آخرین مسابقه‌اش را داد. فیروزجا در مقابل یان نپومنیاشی، شطرنج‌باز 29ساله روسی باخت. فیروزجا با این شکست، 7امتیازی شد و با 20هزار دلاری که گرفت از این تورنمنت خداحافظی کرد.

همایش 60نفره با کرونا
نشست هم‌اندیشی والیبال در حالی روز دوشنبه در سالن فارسی برگزار می‌شود که توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت، تجمع افراد را ممنوع اعلام کرده است. فدراسیون والیبال برای مشخص‌کردن برنامه‌های سال‌جاری از پیشکسوتان، مربیان و کارشناسان دعوت کرده است دوشنبه صبح دور هم جمع شوند. با اینکه سالن فارسی بزرگ است و مهمانان می‌توانند فاصله اجتماعی را رعایت کنند اما خیلی‌ها به جمع‌شدن این افراد زیر یک سقف انتقاد کرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید