• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 13 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99667
+
-

فوتبال ایران

استقلالی‌ها بالاخره پول گرفتند؟
مسئولان باشگاه استقلال بالاخره موفق شدند بخشی از مطالبات اعضای تدارکات و پزشکی این تیم را پرداخت کنند. قرار است مطالبات بازیکنان و کادرفنی هم پرداخت شود. گفته شده که مبلغ 150میلیون تومان هم به‌حساب فرهاد مجیدی واریز شده است. این رقم بخشی از طلب سرمربی تیم استقلال بود؛ ضمن آنکه بقیه اعضای کادر فنی این تیم هم مبالغی را دریافت کردند. به گفته مسئولان باشگاه استقلال قرار است روز شنبه به‌حساب بازیکنان این تیم مبالغی واریز شود. اعضای تیم استقلال پیش از این 40درصد مطالبات خود را در زمان مدیریت گذشته از این باشگاه دریافت کرده‌اند. البته مهم‌ترین دغدغه این روزهای هواداران استقلال پرداخت مطالبات میلیچ و دیاباته است که باشگاه را به فسخ قرارداد تهدید کرده‌اند.

جلسه مهم هیأت‌مدیره آبی
یک شب قبل از اینکه احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام شود، اسماعیل خلیل‌زاده در اعتراض به انتخاب او از سمت خود استعفا کرد و در این مدت هم هیچ اظهارنظر رسمی در این‌باره نکرده است. قرار است نخستین جلسه هیأت‌مدیره استقلال در سال 99برگزار شود که در این بین طبق اخبار رسیده اسماعیل خلیل‌زاده هم در این جلسه حضور پیدا خواهد کرد.حضور خلیل‌زاده در هیأت‌مدیره استقلال از آن جهت بسیار مهم است که او وضعیت مالی مناسبی دارد و تا همین جای فصل هم رقم خوبی برای این باشگاه هزینه کرده است؛ به همین دلیل سعادتمند تلاش می‌کند او را در هیأت‌مدیره این باشگاه حفظ
کند.

یحیی پیگیر زمین تمرین
یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان از مسئولان باشگاه خواسته تا شرایط مناسبی برای زمین تمرینی این تیم در شروع دوباره تمرینات ترتیب بدهند تا بازیکنان بدون مشکل از این بابت به‌دنبال ادامه مسابقات باشند. هم‌اکنون استادیوم شهید کاظمی به‌عنوان کمپ اصلی تمرینی این تیم محسوب می‌شود که تعطیلی تمرینات فرصت مناسبی به مسئولان چمن داده تا کارهای زیرساختی و آماده‌سازی‌ آن را دنبال کنند. مسئولان چمن استادیوم شهید کاظمی این امیدواری را به مسئولان باشگاه داده‌اند که این زمین درصورت نیاز تیم مشکلی برای تمرینات پرفشار نخواهد داشت و آنها قادر خواهند بود بدون مشکل ادامه تمرینات خود تا پایان فصل را در آن دنبال کنند.

نساجی می‌خواهد تمرین کند
در شرایطی که سازمان لیگ فوتبال ایران همچنان منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری یا لغو بازی‌های فوتبال و به‌خصوص بازی‌های لیگ برتر است که حساسیت بیشتری روی آن وجود دارد، خبر می‌رسد چند تیم لیگ برتری تمریناتشان را آغاز کرده‌اند. حالا هم شنیده می‌شود تیم فوتبال نساجی مازندران امروز در تهران قصد دارد تمریناتش را از سر بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید