14
شنبه 23 آذر 1280
شماره 7987
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

افزایش دوبرابری قیمت تراکتور در یک سال

چندوچون
​​​​​​​مکانیزاسیون در حوزه کشاورزی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی است، ولی متأسفانه کشور ما به دلایل مختلف در این شاخص دارای رتبه مناسبی نیست.
ویژه
اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که به هر دلیل همچنان ناچار به استفاده از انواع کولرهای آبی هستید، باید به نکاتی برای نگهداری و سرمادهی بهتر آن توجه کنید.
​​​​​​​گرانی مسکن و افزایش نرخ ودیعه واجاره بها، موجب ناتوانی مستأجران کم‌درآمد برای تامین ودیعه و پرداخت اجاره‌بهای واحدهای مسکونی در کلانشهر تهران و سرریزتقاضا به کرج و شهرک‌های اقماری اطراف این کلانشهر شده است.
​​​​​​​گلایه دامداران از دپوی دام زنده در حالی ادامه دارد که قیمت خرده‌فروشی انواع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در بازار مصرف افزایش یافته و فعالان صنفی دپو و قاچاق دام زنده را عامل این گرانی می‌دانند.
​​​​​​​سیر صعودی قیمت خودروهای داخلی در حاشیه بازار در حالی ادامه دارد که اجرای طرح‌های فروش فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا تا زمان تحویل خودروهای ثبت نامی نخستین مرحله اجرای این طرح و اصلاح قیمت‌های مصوب، متوقف شده است.

رکود سنگین بازار آجیل و خشکبار

تابستان فصل رکود سنتی بازار آجیل است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر دستی در دوخت و دوز دارید یا از محصولات آماده عرضه شده در سطح بازار دل خوشی نداشته و قصد خرید پارچه و دوخت لباس، پرده یا انواع ملحفه و روتختی را دارید بورس پارچه‌فروشی‌های خیابان فلسطین ازجمله راسته بازارهایی است که می‌توانید انواع پارچه مورد نیازتان را تامین کنید.