• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 24 تیر 1399
کد مطلب : 104800
+
-

بورس پارچه خیابان فلسطین


     اگر دستی در دوخت و دوز دارید یا از محصولات آماده عرضه شده در سطح بازار دل خوشی نداشته و قصد خرید پارچه و دوخت لباس، پرده یا انواع ملحفه و روتختی را دارید بورس پارچه‌فروشی‌های خیابان فلسطین ازجمله راسته بازارهایی است که می‌توانید انواع پارچه مورد نیازتان را تامین کنید.
     راسته بازار پارچه خیابان فلسطین از میدان فاطمی آغاز می‌شود و تا خیابان امام خمینی(ره) ادامه دارد. اما در صورتی که قصد خرید پارچه‌های پرده‌ای یا لباس‌های مجلسی زنانه را دارید، باید به خیابان فلسطین شمالی یعنی از تقاطع خیابان طباطبایی با فلسطین تا بلوار کشاورز که پر از پارچه‌های رنگارنگ است، مراجعه کنید.
     در این راسته بازار پارچه‌های مجلسی پر زرق و برق شامل انواع ساتن، حریر، گیپور، ابریشم، تورهای کارشده و پارچه‌های کارشده با سنگ و نگین عرضه می‌شود و به‌دلیل تنوع زیاد پارچه‌های عرضه شده در بورس پارچه خیابان فلسطین، می‌توانید روی خرید حداقل یک دست پارچه لباس مجلسی با قیمت و کیفیت دلخواه حساب کنید.
     پارچه‌های عرضه شده در این راسته بازار اغلب ایرانی، ترک، کره‌ای، فرانسوی و ژاپنی است. توجه داشته باشید که در تقاطع خیابان فلسطین با لبافی‌نژاد نیز تعدادی پاساژ چند طبقه مملو از پارچه و لباس وجود دارد که می‌توانید از این پاساژها هم دیدن کنید.
     بازار پرده‌فروش‌های خیابان فلسطین نیز از خیابان زرتشت تا بلوار کشاورز امتداد داشته و در این راسته بازار می‌توانید انواع پارچه و پرده‌های نفیس و گران‌قیمت و پارچه‌های ارزان‌قیمت باکیفیت پایین‌تر یا انواع لوازم جانبی پرده از یراق، آویز و چوب پرده گرفته تا کتیبه‌های تزئینی بالای پرده و والان‌ها را خریداری کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید