14
دو شنبه 23 تیر 1399
شماره 7986
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ضعف نظام توزیع؛ معضل بازار نهاده‌ها

کمبود نهاده‌های دامی از ابتدای امسال به معضل بزرگی برای تولیدکنندگان شیر، گوشت، تخم‌مرغ و خوراک دام صنعتی تبدیل شده است. با مجید موافق‌قدیری،رئی00س انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان در این زمینه گفت‌و‌گو کرده‌ایم.
ویژه
اگر برای تقدیر و تشکر از همکاران خود یا شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برگزیده در جشنواره‌ها، مسابقات یا برگزاری مراسم یادبود به مناسبت‌های خاص و زنده نگه داشتن روزهای خاصی نیازمند خرید انواع لوح و پلاک یادبود هستید، بهتراست سری به راسته بازار فروش این اقلام در میدان فردوسی بزنید.
​​​​​​​انتشارو تکذیب خبر ممنوعیت واردات گوشی‌های تلفن همراه با ارزش بیش از 300یورو، زمینه افزایش لجام گسیخته قیمت انواع گوشی موبایل برندهای گران قیمت در بازار را فراهم کرد.
​​​​​​​کمبود و گرانی انواع قطعات یدکی و لوازم مصرفی خودرو، زمینه افزایش سهم بازار قطعات تقلبی و بی‌کیفیت از بازار و ناتوانی دستگاه‌های نظارتی در برخورد با عرضه‌کنندگان این قطعات را فراهم کرده است.
با وجود الزام تولید‌کنندگان داخلی به درج قیمت انواع لوازم خانگی در سامانه 124سازمان حمایت، عرضه چند نرخی و گرانفروشی این اقلام در بازار خرده‌فروشی ادامه دارد.

نان گرانی به تنور نچسبید

دولت در حالی با درخواست‌ اتحادیه‌های صنفی مرتبط با نان برای افزایش قیمت این کالا مخالفت کرد که نرخ مصوب در بسیاری از نانوایی‌ها رعایت نمی‌شود
نان، قوت غالب مردم ایران است؛ ارزان‌ترین و در عین حال مهم‌ترین جزء سفره و البته فرهنگ ما. در گرانی و ارزانی و جنگ و صلح، هرچه هم که سر سفره‌ها نبوده، نان بوده و همین است که از دیرباز نان را برکت سفره‌ می‌دانستند و هنوز هم می‌دانند.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر شما هم ازجمله رانندگانی هستید که با لرزش فرمان خودرو هنگام فشردن پدال ترمز مواجه هستید، توجه داشته باشید که این موضوع دلایل متفاوتی دارد که اغلب با هزینه‌ای جزئی رفع می‌شود، اما باتوجه به تأثیر این ایراد بر ایمنی خودرو، رفع سریع‌تر آن اهمیت بسیار زیادی دارد.