• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 23 تیر 1399
کد مطلب : 104755
+
-

راسته بازار

بورس لوح یادبود و پلاک

  اگر برای تقدیر و تشکر از همکاران خود یا شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برگزیده در جشنواره‌ها، مسابقات یا برگزاری مراسم یادبود به مناسبت‌های خاص و  زنده نگه داشتن روزهای خاصی نیازمند خرید انواع لوح و پلاک یادبود هستید، بهتراست سری به راسته بازار فروش این اقلام در میدان فردوسی بزنید.
 بورس بازار لوح یادبود و پلاک خیابان فردوسی طی سال‌های گذشته به محلی برای تهیه این اقلام و زنده‌نگه‌داشتن یادبودها تبدیل شده است. البته توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملزومات اداری به این راسته بازار می‌روید، می‌توانید در کنار انواع لوح یادبود و پلاک، مدل‌های مختلف کیف و کلاسورهای اداری و... را نیز پیدا کنید.
 توجه داشته باشید که علاوه بر کارمندان ادارات، راسته بازارهای موجود در میدان فردوسی محلی مناسب برای پیداکردن و خرید هدایایی است که دانش‌آموزان یا معلمان و مدیران قصد دارند برای قدردانی از یکدیگر یا کارکنانشان خریداری کنند.
  اگر قصد خرید انواع لوح یادبود، پلاک و سایر ملزومات اداره در تعداد بالا را دارید بورس این ملزومات در میدان فردوسی محلی مناسب برای تامین این محصولات با قیمت مناسب‌تر است؛ چرا که با خرید عمده می‌توانید تخفیف‌های بیشتری از فروشندگان این راسته بازار دریافت کنید.
 همانند سایر راسته بازارهای واقع شده در مرکز شهر تهران، قرار گرفتن بورس لوح یادبود و پلاک میدان فردوسی در محدوده اصلی طرح ترافیک ازجمله نقاط منفی این راسته بازار برای کسانی است که قصد تردد و خرید این اقلام با استفاده از وسایل شخصی را دارند اما می‌توان گفت دسترسی راحت و مناسب به این راسته بازار با وسایل حمل‌ونقل عمومی این خلأ را پرکرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید