2
سه شنبه 30 مهر 1398
شماره 7790
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اعلام نظر دولت درباره طرح‌های مجلس

در جلسه یکشنبه‌شب کابینه دولت، دولت ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ویژه‌ای را برای پیگیری این موضوعات تعیین کرد.
ویژه
وزیر خارجه طی سخنانی در نخستین کنفرانس بین‌المللی یکجانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل در دانشگاه علامه طباطبایی، یک‌بار دیگر به سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه آمریکا تاخت و از اروپا هم انتقاد کرد و گفت: آمریکا بدون توجه به خاصیت حقوق بین‌الملل یکجانبه‌گرایی را در پیش می‌گیرد اما در آینده کسی نمی‌‌تواند به امضای آمریکا اعتماد کند.
4 روز پس از تصمیم اف‌ای‌تی‌اف برای بازگرداندن 2اقدام مقابله‌ای علیه ایران، مقامات کشورمان هشدار داده‌اند که تصویب نشدن لوایح مرتبط با این نهاد مشکلاتی برای کشور ایجاد خواهد کرد.
دولتی‌ها پای هرگونه عواقب بازداشت سرشبکه ضدانقلاب آمدنیوز ایستاده‌اند و اگرچه روح‌الله زم شکار وزارت اطلاعات نبود و به چنگ سازمان اطلاعات سپاه افتاد، اما چندان از افشای عوامل همکار با زم بدشان نمی‌آید.
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با همشهری:

هیچ کاندیدای احراز صلاحیت شد‌ه‌ای گارانتی ندارد

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه نقش پول در انتخابات باید محدود شود، به همشهری گفت: این مسئله تنها از طریق قانون ممکن است همه نامزدها را مکلف کند که منشأ و میزان هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام کنند.
PDF ایران
کوتاه ایران
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه رئیس‌جمهوری طی ۶سال گذشته جلسه‌ای با خانه احزاب نداشته و چه زمانی می‌خواهد برای این نهاد صنفی وقت بگذارد؟ اظهار داشت: من از این قراری که می‌فرمایید، خبر ندارم.