21
سه شنبه 30 مهر 1398
شماره 7790
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس پس از 3‌ماه تعقیب و گریز

کوتاه از حادثه
مرد مسلح که در جریان درگیری با مأموران پلیس میناب یکی از آنها را به شهادت رسانده بود، پس از 3‌ماه فرار سرانجام دستگیر شد.
ویژه
3برادر که برای گرم شدن در چادر مسافرتی داخل آن زغال روشن کرده بودند، تاوان این اشتباه را با ازدست‌دادن جان‌شان دادند و 2‌روز پیش پیکرهای بی‌جان‌شان توسط پلیس کشف شد.
به‌محض اینکه متوجه شدند بازدهی بازار بورس روند خوبی دارد با کارشکنی، کاری کرده‌اند که سرمایه‌گذاران خرد بسیار متضرر شده‌اند.
داخلی
دوئل 2دوست صمیمی بر سر دوستی با یک دختر، با جنایت پایان یافت.
«محمد مثل فرشته‌ها بود. وقتی گفتند لقمه نان در گلویش گیر کرده و دچار مرگ مغزی شده، تصمیم گرفتیم اعضای بدنش را اهدا کنیم.»
تازه‌داماد افغانستانی پس از قتل همسرش در کابل، فراری شد و به تهران گریخت؛ غافل از اینکه یکی از اقوام مقتول از کابل تا تهران به تعقیب او پرداخته و در نهایت او را گیر خواهد انداخت.

خرید 1.5میلیارد تومان دلار با کاغذ باطله

یکی از اعضای باند کلاهبرداری که با شگردی کاملا حرفه‌ای اقدام به خرید دلار می‌کردند و در ازای آن به طعمه‌هایشان کاغذ باطله می‌دادند، دستگیر شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی منطقه 3شهرداری تهران به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «عدم‌پیگیری تعریض خیابان‌های کم‌عرض منطقه3» در ستون با مردم روز 14مهر پاسخ داده است: معابر کم عرض منشعب از خیابان دولت در محدوده شهرداری منطقه3 شامل خیابان‌های اختیاریه، فروردین، عین‌آبادی، حسینیه، ارم، گودرزی، نامدار، معتقد و بهمنی است که جهت روان‌سازی‌ بار ترافیکی معابر مذکور پس از بررسی و کارشناسی صورت گرفته در آنها تغییر جهت صورت گرفته و یک طرفه شده‌اند و هم‌اکنون از وضعیت نسبتا خوب ترافیکی برخوردارند.