• سه شنبه 11 آذر 1399
  • الثُّلاثَاء 15 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Dec 01
شنبه 31 شهریور 1397
کد مطلب : 31219
+
-

تبدیل سازمان مدیریت میادین به سازمان دوستدار کودک

مدیرعامل سازمان مدیریت میوه و تره‌بار با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی و با اشاره به تلاش این سازمان برای تبدیل‌شدن به یک «سازمان دوستدار کودک»، گفت: «اجرای طرح میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، مشوق کودکان به تغذیه سالم و فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها در اصلاح الگوی مصرف ما را همراهی کنند.»

به گزارش همشهری، عبدالحسین رحیمی با اشاره به نقش و جایگاه تغذیه مناسب در سلامت جسم و جان افراد، عنوان کرد: «برای داشتن یک جامعه سالم و شاداب، لازم است سبک زندگی و الگوی تغذیه مناسبی داشته باشیم و در این مسیر چون کودکان در سن رشد هستند، توجه به تغذیه آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است. میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، صرفا به‌دنبال تغییر الگوی مصرف در کودکان نیست، بلکه به‌دنبال تکریم این عزیزان است، زیرا می‌دانیم که یک جامعه سالم و شاداب، نیازمند شهروندانی است که جسم و جان سالم و شادابی داشته باشند. سازمان مدیریت میادین قدم‌های اولیه را برای حفظ و ارتقای سلامت کودکان و جامعه برداشته است، اما ادامه این راه نیازمند همراهی خانواده‌هاست.» او با بیان اینکه این سازمان آمادگی دارد تا جهت آگاهی بهتر کودکان نسبت به اهمیت تغذیه سالم و آشنایی بیشتر آنها با فضای میادین و بازارها با آموزش و پرورش و مدارس همکاری کند، گفت: «البته با بسترسازی‌هایی که انجام‌شده، منتظر حضور کودکان عزیز به همراه والدینشان در میادین و بازارها هستیم.» 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید