• دو شنبه 24 بهمن 1401
  • الإثْنَيْن 22 رجب 1444
  • 2023 Feb 13

فتوشاپ است!

«ندیدن» و «به کوچه پس‌کوچه زدن»، حربه رسانه‌ای جریان ضدانقلاب در توجیه اشتباه محاسباتی حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال بود.

پشت پرده مدیریت برف سنگین

روز گذشته علاوه بر نیروهای ستاد برف‌روبی که پا در میدان نبرد با برف گذاشته بودند، تعدادی از نیروها هم در مرکز مانیتورینگ سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران، آماده‌باش بودند تا وضعیت تهران برفی را لحظه به لحظه پایش کنند و گزارش ارائه دهند.

تنظیم بودجه مسئله‌محور

رسانه‌ها به برنامه چهارم توسعه چندان نپرداختند و انتظار می‌رود به بودجه بپردازند. بودجه سال آینده شهرداری براساس 5بند مسئله‌محور برنامه چهارم توسعه خواهد بود. نخستین و دومین مشکل تهران ترافیک و آلودگی هواست که البته تنها به‌دست شهرداری حل نمی‌شود.

یک اقدام بهنگام

پس از توییت و تذکر جدی بنده به شهرداری تهران درخصوص ایرادات برف‌روبی پنجشنبه گذشته مناطق شمالی شهر، امروز و امشب -یکشنبه- تا‌زمانی‌ که بنده از مرکز شهر و چند بزرگراه بازدید داشتم و عبور کردم، خوشبختانه همه معابر باز و ترافیکی روان جاری بود.

دیدارهای شفابخش

«پزشک شده‌ام تا به بیماران خدمت کنم و چه کسانی بهتر از خانواده معظم شهدا. وقتی پدر و مادر شهیدی برایم دعای خیر می‌کنند، گویا دنیا را به من داده‌اند.»

ساخت ماهواره ایرانی برای پیش‌بینی زلزله

آنگونه که بعضی رسانه‌ها از قول رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران مطرح کرده‌اند، مراحل ساخت یک ماهواره بومی که هدف آن پیش‌بینی زلزله است، در حال انجام است.

معلمان بالاخره به طرح رتبه‌بندی رسیدند

طرح رتبه‌بندی معلمان با وجود تأکید بر آن در سند بالادستی آموزش‌وپرورش، یعنی سند تحول بنیادین، یکی از طرح‌های بلاتکلیف و پربحث نظام تعلیم و تربیت در 11سال گذشته بود.

مهم‌ترین درخواست‌های مردم از شهرداری در روز برفی تهران

خلاقیت، لازمه‌ مادری است

نگاهم به شعر، جشنواره‌ای نیست

مقاتل انقلابی تهران