15
دو شنبه 24 بهمن 1401
شماره 8713
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راه‌ها به روستا می‌رسد

روی‌خط‌خبر
یکی از مشکلات این روزهای برفی، بسته‌شدن راه‌های روستایی است. تا لحظه تنظیم این گزارش، ۷روستا در مازندران، ۳۴۰روستای لرستان، ۱۰۳روستای قزوین، ۴۳روستای آستارا و کرج در استان البرز و ۶۰روستای زنجان مسدود است.
ویژه
علاوه بر نیروهای امدادی، پیش‌بینی‌های هواشناسی و برودت هوا، همه واحدهای عملیاتی آب و برق در سراسر کشور را به حالت آماده‌باش درآورد.
فرخ جمالی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از افزایش ۳۰ برابری تصادفات در این شهر به دلیل شرایط جوی و بارش برف خبر داد
عکس‌خبر
زمستان پوشیده از برف منطقه توسکستان، چهار باغ و محله‌های اطراف در جنوب شرقی گرگان زیبایی دوچندانی دارد.

عملیات نجات برفی

‌نیروهای خدمات‌رسان با برودت هوا و برفی‌شدن جاده‌ها در 21استان به امدادرسانی مشغول شدند
گزارش
بهمن به روزهای پایانی خود نزدیک شده و زمستان از نیمه گذشته است، اما درست در همین روزهایی که حال و هوای اسفند و عید آرام آرام به مشام‌ می‌رسد، برف، بار دیگر چهره ایران را زمستانی کرد.
‌چالوس فعلا مسدود است، تردد نکنید

‌چالوس فعلا مسدود است، تردد نکنید

با توجه به بارش سنگین و تداوم بارش‌ها تا آخر هفته، منوچهر غفاری، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز از رانندگان خواست تا از تردد در جاده‌های استان به ویژه مسیرهای کوهستانی خودداری کنند.
بارش برف و مدارس غیرحضوری
بارش برف و مدارس غیرحضوری
بارش برف و برودت سرما منجر به تعطیلی مدارس و غیرحضوری‌شدن بعضی از کلاس‌های درس در 11استان قم، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، زنجان، البرز، قزوین، کردستان، مرکزی، همدان، اردبیل و تهران شد.