• دو شنبه 3 مرداد 1401
  • الإثْنَيْن 25 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 25

نسخه‌ای برای کاهش مصرف خودسرانه دارو

با پوشش بیمه‌ای 6گروه دارویی بدون نسخه، مصرف آنها تحت نظارت و تجویز پزشک خواهد بود که نتیجه آن کاهش مصرف خودسرانه و تشخیص زودهنگام بیماری‌هاست
6گروه دارویی بدون نسخه OTC ازجمله سرماخوردگی، گوارشی، فرآورده‌های پوستی، ملین، ضد‌احتقان و ضد‌سرفه با اجرای طرح دارویار تحت پوشش بیمه قرار گرفتند. دارویار طرحی است که از 23تیر با هدف اصلاح سیاست‌های ارزی و انتقال ارز دارو به بیمه‌ها اجرا شد و براساس آن قیمت‌های دارویی در فاز اول 20 تا 30درصد گران شدند، اما این گرانی با افزایش پوشش بیمه‌‌ای شامل حال مصرف‌کنندگان نیست و آنها با نسخه پزشک هیچ افزایش هزینه‌ای نخواهند داشت.

رشد 84 درصدی ارزش صادرات نفت در یک‌سال

آمارهای رسمی بانک مرکزی نشان می‌دهد ارزش صادرات نفتی ایران شامل درآمدهای ناشی از فروش نفت خام، فرآورده‌های نفتی، گاز طبیعی و مایعات و میعانات گازی در یک بازه زمانی 25ساله از 1221میلیارد دلار فراتر رفته است.

خانواده‌ای به وسعت یک شهر

امسال به بهانه روز خانواده آرزو می‌کنیم که توجه به رویکرد خانواده‌محور محدود به یک‌ روز و یک مناسبت نشود و به همه روزهای سال و به تمامی عرصه‌های مدیریت شهری تسری یابد.

مشت سایبری به رژیم صهیونیستی در چند ماه

مشت سایبری به رژیم صهیونیستی در چند ماه

پوست‌اندازی در روابط ایران و کشورهای عربی

وزیر امورخارجه عراق: موعد دیدار علنی وزرای امورخارجه ایران و عربستان به‎زودی مشخص خواهد شد
پس‎از ناکامی محور آمریکایی - صهیونیستی برای ائتلاف‎سازی علیه ایران در خاورمیانه، اکنون به‎نظر می‌رسد برخی کشورهای عربی، به‎جای واگرایی، درحال برداشتن گام‎هایی برای توسعه روابط خود با ایران هستند، چراکه در روزهای اخیر، اخبار‌ از تمایل برخی سران عربی که تا پیش‎از این موضع غیردوستانه در قبال تهران داشتند، برای افزایش همکاری‎ها با ایران حکایت دارد.

3هزار خانه برای تهرانی‌ها

عملیات احداث 3هزار واحد مسکونی قرارگاه مسکونی جهادی تامین مسکن شهر تهران رسما آغاز شد.

کمربند ترددی پایتخت تکمیل می‌شود

دیروز عملیات عمرانی دو ابرپروژه مهم و تأثیر‌گذار در حمل‌ونقل و ترافیک تهران با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران کلید خورد. یکی از این پروژه‌ها، کلنگ‌زنی بزرگراه شهیدشوشتری و دیگری پروژه شهیدبروجردی است؛ پروژه‌هایی که به سال‌های گذشته برمی‌گردد، اما هرکدام به دلایل مختلف سال‌ها بود که متوقف شده بودند.
آمارهای رسمی از سقوط تولید مسکن شهری در دهه 90حکایت دارند

موتور تولید مسکن روشن می‌شود؟

تولید مسکن در دهه 90یک شروع توفانی و یک پایان ناامیدکننده داشت؛ آمارهای رسمی نشان می‌دهد احداث واحدهای مسکونی در سال 1400نسبت به سال 1390در شهر تهران 81درصد و در کل مناطق شهری 48درصد کاهش پیدا کرده است.

انتقام؛ انگیزه قتل برادر عبدالباقی

تراژدی کودکان معلول و بیمار بدون سرپرست

یاندکس رقیب گوگل در ایران می‌شود

جهان در کابوس بحران انرژی