21
دو شنبه 3 مرداد 1401
شماره 8551
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مهدی نصیری، رئیس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران از برگزاری شانزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان تا پایان شهریور امسال خبر داد.
فیلم سینمایی «هناس» ساخته حسین دارابی، فردا، دوشنبه ۳مرداد به مناسبت روز خانواده در سینماهای حوزه هنری به‌صورت رایگان اکران می‌شود.
سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر در 2 بخش «فیلم کوتاه» و «ایده‌های داستانی» برگزار می‌شود.
اکران فیلم‌های کمدی همزمان با دهه اول ماه محرم در سینماهای سراسر کشور متوقف می‌شود.
گزارش همشهری از نمایشگاه «مینی‌مالیسم و کانسپچوال آرت» درموزه هنرهای معاصر تهران

17هزار نفر تماشاگر مینی‌مالیسم

گزارش
نمایشگاه «مینی‌مالیسم و کانسپچوال آرت» که از ۳۱ خرداد در موزه هنرهای معاصر تهران گشایش یافته، با استقبال علاقه‌مندان به هنر روبه‌رو شده است. در یک ماهی که از برگزاری این نمایشگاه می‌گذرد، بیش از 17هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند. در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ اثر که به ۳۴ هنرمند تعلق دارند از گنجینه موزه انتخاب شده و به نمایش درآمده‌اند.
نوآر تازه از دانمارک

نوآر تازه از دانمارک

نیکلاس ویندینگ رفن دانمارکی برای نتفلیکس یک‌سریال نوآر ساخته است.به‌گزارش هالیوود ریپورتر، نیکلاس ویندینگ رفن، کارگردان دانمارکی که سازنده فیلم‌هایی چون «بران» است، سریال «کابوی کپنهاگ» را برای نتفلیکس ‌ساخته است.
پایان شما و ایران کالا
شبکه‌های تلویزیونی «شما» و «ایران‌کالا» از آنتن تلویزیون حذف می‌شوند. به‌گزارش همشهری، با پخش تیزر اطلاع‌رسانی درباره 2 شبکه تلویزیونی «شما» و «ایران کالا» خبر حذف این دو شبکه از آنتن به‌صورت رسمی اعلام شد.
PDF فرهنگ
کوتاه فرهنگ
برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ به یاد زنده‌یاد علینقی وزیری، آهنگساز و مؤسس هنرستان موسیقی، ماندگارترین قطعه این هنرمند فقید را تحلیل می‌کند.