• چهار شنبه 18 خرداد 1401
  • الأرْبِعَاء 8 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 08

رمزگشایی از صندوق امانت بانک‌ها

صندوق امانات یا صندوق اجاره؟ مسئولیت بانک‌ها در قبال صندوق‌های اجاره یا امانات چیست و در صورت بروز حادثه آتش‌سوزی یا سرقت، چگونه می‌توان از بانک عامل یا مقصران و متهمان احتمالی خسارت گرفت؟ آیا صندوق‌های یادشده گزینه امنی برای نگهداری کالاهای گرانبها نظیر طلا به‌شمار می‌روند؟ به گزارش همشهری، پس از وقوع حادثه سرقت از یکی از شعب بانک ملی ایران اعلام شد که تعداد صندوق‌های موجود ۱۶۸صندوق بوده که در سرقت رخ‌داده به تعدادی از این صندوق‌ها آسیب وارد شده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

نوسازی 5235 خانه فرسوده تا پایان سال

نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد مهم‌ترین موضوع جلسه دیروز پارلمان شهری بود؛ ازاین‌رو رئیس شورای شهر تهران گفت که در دهه 80 باتوجه ‌به تخفیفات پیش‌بینی‌شده برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده، بیش از 20درصد پروانه‌ها به این بافت‌ها اختصاص داشت، اما امروز صدور 1000پروانه در این بافت‌ها اتفاق خوشایندی نیست

توسعه غرب تهران نیازمند توجه به آمایش سرزمینی

آمایش سرزمینی یکی از راهکارهای اصولی و منطقی در توسعه شهری به‌حساب می‌آید. اگر بخواهیم به شکل ساده بیان کنیم یعنی برداشتن گام‌های برنامه‌ریزی شده صحیح برای توسعه و آبادانی یک منطقه یا شهر.

شفافیت ایران؛ سیاسی‎کاری آژانس

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: آژانس به گزارش‎های اطلاعاتی دشمنان ایران و در رأس آنها، رژیم صهیونیستی استناد می‎کند
آمریکا و 3کشور اروپایی عضو برجام قصد دارند در نشست امروز ‌شورای‎حکام آژانس بین‎المللی انرژی‎اتمی‌ قطعنامه‌ای ضدایرانی را به‎ تصویب برسانند؛ قطعنامه‎ای که از حدود یک هفته پیش زمینه‎سازی‎های لازم برای آن با همکاری مدیرکل آژانس، رژیم صهیونیستی و طرف‎های غربی عضو برجام انجام شده است.

در محاصره ویروس‌ها

سرخک، هپاتیت کودکان، آبله میمونی، مسمومیت و اسهال ویروسی و انتقال بیماری‌های آندمی برخی کشورها به دیگر نقاط، نگرانی عجیبی را برای جامعه جهانی رقم زده است. حالا خیلی‌ها تصور می‌کنند که کووید-19 انسان‌‌ها را در برابر ویروس‌ها ضعیف کرده که این‌چنین با بازگشت دوباره بیماری‌های ویروسی مواجه شده‌اند.

14متهم متروپل چه کسانی هستند؟

تحقیقات برای مشخص شدن دلایل ریزش ساختمان متروپل آبادان و شناسایی متهمان در شرایطی ادامه دارد که تاکنون 14نفر دستگیر شده‌اند. اما این متهمان چه کسانی هستند؟

دوچرخه‌ برقی اشتراکی در مسیر قلب تهران

تردد در نقاط مرکزی شهر تهران مثل خیلی از شهرهای بزرگ دنیا باید به مرور تغییر کند؛ چراکه حجم بالایی از سفرهایی که در قلب پایتخت صورت می‌گیرد، وابسته به وسایل نقلیه‌ای است که نتیجه‌ای جز بی‌نظمی ترافیکی و آلودگی هوا ندارد.

37 درصد جمعیت شهر تهران در بافت فرسوده زندگی می‌کنند

‌‌رونمایی از کتب تفسیری رهبرمعظم انقلاب

خیز ترکیه برای عملیات در شمال سوریه