22
چهار شنبه 18 خرداد 1401
شماره 8514
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با تلاش گروه‌های تفحص شهدا پیکر مطهر شهید جوهر نوری از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
مجموعه کتاب‌های عکس «چشم و چراغ» با موضوع روایت تصویری از زندگی پدران و مادران معظم شهدا با همکاری و مشارکت ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس هر استان، تولید می‌شود.
گزارش
با قدم زدن در کوچه و خیابان‌ها با نام‌هایی برخورد می‌کنیم که در دوران دفاع‌مقدس افتخارآفرین و حماسه‌ساز بودند. نمونه‌اش یکی از دانشجویان نخبه دانشگاه شهیدبهشتی در رشته فیزیک هسته‌ای و ساکن یکی از محله‌های قدیمی تهران بوده که در دوران جنگ دوربین فیلمبرداری دست می‌گیرد تا حال و هوای جبهه‌ها را ثبت و ضبط کند.

عملیات‌های دفاع‌مقدس در قالب بازی «فرماندهان» شبیه‌سازی‌ می‌شود

گزارشی از ضرورت ساخت و معرفی بازی‌های رایانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار در میان کودکان و نوجوانان
گزارش
کتاب، فیلم و مستند ابزاری فرهنگی برای معرفی قهرمانان و دلاورانی است که در 8سال دفاع‌مقدس جانانه در مقابل دشمن مقاومت کردند. گروهی از جوانان خلاق برای انتقال مفاهیم شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی آن هم برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخت بازی‌های دیجیتال را انتخاب کرده‌اند.
معلمی که قرار بود پزشک شود

معلمی که قرار بود پزشک شود

بعد از گذشت سال‌ها از شهادت آقا معلم، دانش‌آموزانش هنوز نیکی‌های او را به یاد دارند و هر بار که نامش برده می‌شود دلشان می‌لرزد.
زخم شانه حوا
زخم شانه حوا
«زخم شانه حوا» فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت که در سال 1386روی پرده سینماها رفت.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
کتاب «پهلوان سعید» ازجمله کتاب‌های خواندنی و جذابی است که داستان شهید سعید طوقانی را روایت می‌کند. همان پهلوان کوچکی که در سن 7سالگی موفق به کسب بازوبند طلای پهلوانی کشور شد. این کتاب در سال 94توسط حمید داوودآبادی گردآوری و توسط انتشارات نارگل به چاپ رسید.