06
چهار شنبه 18 خرداد 1401
شماره 8514
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
متأسفانه هنوز هم بسیاری از هموطنان ما فرهنگ استفاده از فضای سبز  یا سواحل شمالی کشورمان را ندارند و زباله‌های خود را در طبیعت رها می‌کنند.
تروریستی که با حمله به 3روحانی در حرم مطهر رضوی 2نفر از آنها را به شهادت رسانده بود با حکم قضات دادگاه به اعدام محکوم شد.
به‌دنبال انتشار کلیپ هولناک درگیری مسلحانه در یکی از خیابان‌های شهر ارومیه، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری 6متهم در این پرونده خبر داد. به گزارش همشهری، از دوشنبه‌شب گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از تیراندازی هولناک در یکی از خیابان‌های شهرستان ارومیه حکایت داشت.
جزئیات سرقت عجیب از 168صندوق امانات بانک ملی

دومین نقشه دزدان عملی شد

گزارش
سارقان حرفه‌ای در تعطیلات خرداد وارد بانک ملی شعبه دانشگاه در پایتخت شدند و پس از تخریب 250صندوق امانات، محتویات 168صندوق را سرقت کردند. تحقیقات برای بازداشت عاملان این سرقت در حالی ادامه دارد که رئیس شعبه بانک به‌دلیل اهمال‌کاری بازداشت شده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که دزدان در تعطیلات عید فطر نیز قصد دستبرد به صندوق امانات بانک دیگری را داشتند که نقشه آنها ناکام مانده بود.
14متهم متروپل چه کسانی هستند؟

14متهم متروپل چه کسانی هستند؟

تحقیقات برای مشخص شدن دلایل ریزش ساختمان متروپل آبادان و شناسایی متهمان در شرایطی ادامه دارد که تاکنون 14نفر دستگیر شده‌اند. اما این متهمان چه کسانی هستند؟
انتشار فیلم خشن، شرور اینستاگرامی را به دام انداخت
جوانی سابقه‌دار که صفحه پربازدیدی در اینستاگرام دارد برای جذب دنبال‌کنندگان بیشتر فیلم کتک زدن پسری نوجوان در یکی از پارک‌های پایتخت را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد اما این کار به دستگیری او منجر شد.