17
چهار شنبه 18 خرداد 1401
شماره 8514
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از امتیاز معیشتی تا قهرمانی پاک!

​​​​​​​نگاهی به مهم‌ترین کلیدواژه‌های لیگ بیست‌ویکم
گزارش
چند روزی هست که بیست‌ویکمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسیده و تب و تاب آن فروکش کرده است.
ویژه
یکی از ویدئوهایی که بعد از قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم حسابی پربازدید شد، مصاحبه افشین پیروانی بعد از گلات قهرمانی پرسپولیس بود.
سرانجام حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد بازی نیمه‌تمام تراکتور و پرسپولیس اعلام شد.
لیگ ملت‌های اروپا با نتایجی عجیب در حال پیگیری است. در 2‌مسابقه اول این رقابت‌ها تیم‌های بالانشین در رنکینگ فیفا موفق به پیروزی نشدند.
لواندوفسکی نمی‌خواهد بماند و طبق قوانین جدید، باشگاه بایرن مونیخ نمی‌تواند او را در یک سال باقی‌مانده از قراردادش وادار به ماندن کند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ ملت‌های اروپا - A

چالش‌های سخت را دوست دارم

اللهیار صیادمنش، ستاره جوان فوتبال ایران از تدارکات لازم برای حضور در جام جهانی 2022 و رویارویی با بزرگان فوتبال دنیا می‌گوید
اللهیار صیادمنش که در پنجره نقل‌وانتقالاتی نیم‌فصل گذشته با جدایی از زوریا اوکراین به تیم هال‌سیتی در چمپیونشیپ انگلیس پیوسته بود در همین مدت عملکرد قابل‌قبولی داشت.
با بچه‌غول در نیفتید

با بچه‌غول در نیفتید

خدا خودش به حریفان من‌سیتی در فصل آینده رحم کند
ارلینگ هالند فعلا اوضاع خوبی دارد و مصدوم نیست. او برای نروژ در لیگ ملت‌های اروپا 2گل به سوئد زد. نکته این مسابقه برخورد او با مدافع سوئدی بود.
با رقبا 10‌کیلو اختلاف وزن دارم
با رقبا 10‌کیلو اختلاف وزن دارم
کامران قاسمپور پس از قهرمانی در نروژ، در جام تورلیخانوف هم درخشید و حالا خودش را برای مسابقات جهانی صربستان آماده می‌کند
کامران قاسمپور در نخستین حضورش در مسابقات جهانی توانست به مدال طلا برسد.
عکس خبر
خاتون بم که یک هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌شان را قطعی کرده بودند بازی آخر را هم 5بریک از پالایش گاز ایلام بردند تا با پیروزی لیگ را به پایان ببرند.

هت‌تریک سروش؟

یکی از رایج‌ترین شایعات در اطراف باشگاه پرسپولیس این است که سروش رفیعی برای پیوستن به این تیم به توافق نهایی دست یافته.

منحصربه‌فردها

فوتبال ایران
بازتاب قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم همچنان ادامه دارد و بیشتر از هر چیز دیگری در مورد رکورد خیره‌کننده این تیم، یعنی کسب قهرمانی بدون تحمل شکست حرف زده می‌شود.

آماربازی

امید نورافکن از سپاهان و سعید صادقی از گل‌گهر با 9بار حضور در تیم منتخب هفته، رکوردداران لیگ بیست‌ویکم در این زمینه شدند. امید نورافکن در هفته بیست‌وپنجم و سعید صادقی در هفته بیست‌وهشتم به این رکورد رسیدند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
این جناب رضا درویش یک چیزی در مورد تکذیب کردن و سیاست چراغ خاموش شنیده، اما دقیقا در جریان نیست که اینها کی مصداق دارند. مدیرعامل پرسپولیس از مدت‌ها قبل تمامی شایعات در مورد تحرکات نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس را تکذیب می‌کرد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8514