• چهار شنبه 23 مرداد 1398
  • الأرْبِعَاء 12 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 14

آسمان سرخ زابل و لب تشنه هیرمند

مردم 41 روستا در شهرستان هیرمند با تنش آبی مواجه هستند طوفان شن بیش از 100 نفر از اهالی زابل را به مراکز درمانی کشاند
آسمان زابل سرخ شده و هیرمندی‌ها تشنه‌اند. ناف سیستان را با بی‌آبی نبریده‌اند، اما شاید امروز کمتر روزهای پرآبی هامون و هوای مطبوع سیستان به یاد کسی بیاید.

مقابل تجزیه یمن بایستید

در دیدار عصر روز گذشته هیأتی از جنبش انصارالله یمن با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، نامه آقای سیدعبدالملک بدرالدین، رهبر جنبش انصارالله تقدیم ایشان شد.

اعتمادسازی حلقه گمشده نظام مالیاتی

الزام صنف پزشکان به نصب دستگاه کارت‌خوان گام نخست هموارسازی مسیر دریافت مالیات از این صنف است اما این نکته فراموش نشود که همه این صنف فرار مالیاتی ندارند و مابقی کسانی نیز که تاکنون متهم به فرار مالیاتی نشده‌اند، مالیات خود را تمام و کمال نمی‌پردازند.

سازمان محیط زیست به وظایف خود عمل کند!

ماده‌ یک قانون حفاظت و بهسازی محیط‌زیست، وظایف سازمان حفاظت محیط‌زیست را مشخص کرده است: «‌ماده‌1: حفاظت و بهبود و بهسازی محیط‌زیست و پیشگیری و ممانعت از هر نوع آلودگی و هر اقدام مخربی که موجب برهم خوردن تعادل و‌تناسب محیط‌زیست می‌شود، همچنین کلیه امور مربوط به جانوران وحشی و آبزیان آب‌های داخلی از وظایف سازمان حفاظت محیط‌زیست است.»
تغییر احتمالی محدوده طرح ترافیکی و افزایش خطوط مترو در گفت‌و‌گو با محسن پورسید‌آقایی:

4خط جدید مترو در تهران

معاون حمل‌ونقل شهردار تهران با حضور در مؤسسه همشهری و بازدید از تحریریه روزنامه، 2 خبر جدید از حوزه حمل ونقل برای شهروندان تهرانی داشت.

منهای نفت

111سال از اولین باری که یک چاه نفت را در ایران حفر کردیم، گذشته است و در طول یک قرن گذشته اقتصاد ما با آن عجین شد و دیگر بدون آن معنایی نداشت.

درد کارت‌خوان

«بیانیه پشت بیانیه و اعتراض پشت سرهم.» این خلاصه واکنشی است که بخش مهمی از پزشکان و انجمن‌های مختلف پزشکی از نظام پزشکی گرفته تا دندانپزشکی و... به زمانبندی اعلام شده از سوی سازمان امور مالیاتی برای اجبار نصب دستگاه کارت‌خوان در مطب پزشکان در روزهای گذشته نشان داده‌اند.

متقاضیان کارت سوخت در وقت اضافه

جماعت دقیقه 90، این تصویری است که از نخستین روز الزامی شدن استفاده از کارت سوخت به رسانه‌ها مخابره شد.

من یک کیسه سیمان 50‌کیلویی زاییده‌ام!

آغاز شناسایی مفقودین و گمشدگان معرفی‌شده اداره آگاهی

10 کارخانه غول دنیا