54
چهار شنبه 23 مرداد 1398
شماره 7735
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ممنوعیت برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های فصلی

در استان
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد می‌گوید: برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار هرگونه واگذاری معادن رودخانه‌ای برداشت شن و ماسه در این استان ممنوع است.
اخبار ویژه
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از افتتاح 6 طرح صنعتی در شهرک صنعتی لردگان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری رسید.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 31 مورد غرق‌شدگی منجر به فوت از ابتدای سال به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اعلام شده که نسبت به سال گذشته با افزایش چشمگیر مواجه بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از یک تصادف زنجیره‌ای در محور گندمان به بروجن خبر داد و گفت: این حادثه 2 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار اعتباری برای فنس‌کشی، نرده‌کشی و ساماندهی محوطه غار یخی چما شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد.
این روزها شاهد کاهش مصرف گوشت قرمز در بین یزدی‌ها هستیم که بخش قابل توجهی از آن مربوط به بالا رفتن قیمت آن است، در حال حاضر توان اقتصادی مردم به‌شدت کاهش یافته است

کلید رونق اشتغال در دست استارت‌اپ‌ها

دبیر شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان : مهم‌ترین مشکل استارت‌اپ‌ها   قوانینی است که برای شغل‌های سنتی تصویب ‌شده و متناسب با کسب‌وکارهای جدید نیست
فناوری
با وجود آنکه موانع بسیاری بر سر راه رشد و توسعه استارت‌اپ‌های کشور قرار دارد، اما استان اصفهان با داشتن یک شهرک علمی و تحقیقاتی، 2 پارک علم و فناوری، بیش از 10 مرکز رشد و فناوری و بیش از 500 شرکت دانش‌بنیان قابلت فراوانی برای بهره‌مند شدن از استارت‌اپ‌ها دارد.
سفر به ماسوله زاگرس

سفر به ماسوله زاگرس

روستای سرآقاسید ساختار مشابه ماسوله دارد و  با بافت سنتی و معماری قدیمی بر دامنه‌های زردکوه بختیاری خودنمایی می‌کند
رودهای خروشان و جاذبه‌های منحصربه‌فرد طبیعی چهارمحال  و بختیاری فرصت خوبی را برای طبیعت‌گردی به‌خصوص در دامنه‌های سبز زاگرس از جمله روستای «سرآقا سید» در اختیار گردشگران قرار داده است.
سنجش سلامت آب اصفهان در 5 نقطه شهر

سنجش سلامت آب اصفهان در 5 نقطه شهر

سرپرست امور کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درباره چگونگی سنجش میزان سلامت آب آشامیدنی و چگونگی رصد آن، گفت: آب آشامیدنی اصفهان به طور روزانه در ۵۰ نقطه مختلف شهر در شاخص‌های متعدد نظیر میکروبی، شیمیایی، باکتری، ویروس، کلر و کدورت نمونه‌برداری و آزمایش می‌شود.

شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

در استان چهارمحال و بختیاری
شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با رویکرد جدید در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات در این استان آغاز به کار کرد.
PDF چهارشنبه 23 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
استاندار اصفهان گفت: تغییر ساختار کشاورزی از غرقابی به کشت گلخانه‌ای گامی مؤثر به‌ سوی مدرنیزاسیون، فناوری علمی و توسعه منابع است.
نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای خط چهارم انتقال آب از دریای عمان به استان گفت: این خط به ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.