• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 21 اسفند 1400
کد مطلب : 156244
+
-

پیام/نرده‌های پل عابر مقابل شهرک صنعتی خاوران را دزدیده‌اند

مدتی است نرده‌های پل عابر مقابل شهرک صنعتی خاوران را دزدیده‌اند و تردد از این پل بسیار غیرایمن و خطرناک شده است. از مسئولان شهری تقاضای شناسایی سارقان و نیز تعمیر این پل پرتردد را داریم.
سیناپور از تهران

تیرچراغ برق 35سال وسط اصلی‌ترین خیابان تویسرکان
بیش از 35سال است یک تیرچراغ برق درست وسط چهارراه حافظ شهر تویسرکان جا خوش کرده است و به‌رغم حوادثی که به بار آمده و اعتراضات و نامه‌نگاری‌های مردم و دستور 6سال قبل مسئولان جهت جابه‌جایی آن، ‌هنوز اتفاقی نیفتاده است. این در حالی است که چهار راه حافظ تویسرکان از پرترددترین چهارراه‌های شهرستان است. چرا مردم شهر باید تاوان کار اشتباه و بی‌دقتی 35سال قبل نصب‌کنندگان تیر برق را بدهند.
رضا تویسرکانی از تویسرکان

خبری از پوشش هزینه‌های درمان ناباروری نیست
مراکز درمان ناباروری دولتی به سختی با بیمه‌ها پذیرش می‌کنند و فقط می‌گویند برای بیمه تکمیلی نامه هزینه می‌دهیم. در مراکز درمان ناباروری خصوصی هم خبری از پوشش بیمه‌ای حتی بیمه‌های پایه نیست و گاهی درمان یک ناباروری چند ده میلیون هزینه دارد. در این شرایط علاقه‌مندان به داشتن فرزند مانند من و همسرم چگونه وارد پروسه درمان شوند.
نصرتی از تهران 

سرعت‌گیرهای شهر بیرجند سکوهای پروازند
سرعت گیرهای شهر بیرجند همگی غیراستاندارد، زیادی بلند و ناهمگون هستند و در جاهای نامناسبی جانمایی شده‌اند. همه شهر در قرق این سرعت گیرهاست و رانندگان در ماه کلی هزینه جلوبندی و تعمیر خودرو به‌دلیل آسیب دیدن از این سرعت گیرها می‌پردازند.
سلطانخواه از بیرجند
 

این خبر را به اشتراک بگذارید