• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 21 اسفند 1400
کد مطلب : 156245
+
-

پیامک/سواحل آزاد شده بدون زیرساخت نابود می‌شوند

نفس آزاد کردن سواحل از دست سازمان‌ها و شرکت‌ها عالی است اما اینکه بدون زیرساخت در اختیار مردم قرار بگیرند سرانجام جز نابودی ساحل و تخریب محیط‌زیست نخواهد داشت. هم‌اکنون 80درصد سواحل امکان شنا حتی برای مردان ندارند و این به‌معنای نابودی آنهاست.
اخوان از رشت

ورودی هشتگرد فاقد روشنایی کافی است
ورودی شهرستان هشتگرد فاقد روشنایی کافی‌است و همین امر بارها و بارها عامل تصادفات مرگبار و خسارت‌های مالی جبران ناپذیر شده است. از مسئولان تقاضا دارم نسبت به تامین روشنایی این مسیر اقدام کنند.
زینب‌بخش از هشتگرد

خیابان مدنی پایین‌تر از گلبرگ نیازمند سرعت گیر است
خیابان مدنی کمی پایین‌تر از گلبرگ یک ورودی وجود دارد که 2 بانک، داروخانه، پایگاه بسیج، پارک و... از آن وارد مدنی به سمت شمال یا کوچه نجف آبادی می‌شوند. این مسیر فاقد سرعت گیر یا چراغ چشمک زن است. لطفا نسبت به تامین ایمنی این مسیر با نصب علائم اقدام شود.
پرورش از تهران 

طرح توریستی کردن آشوراده نیازمند بررسی بیشتر است
طبق قانون احداث بنا در مناطق چهارگانه محیط‌زیست که در لیست کنوانسیون جهانی رامسر هستند ممنوع هستند. از طرف دیگر آشوراده جزو ذخیرگاه زیست کره جهانی است. با این اوصاف توریستی شدن آن به‌خصوص اگر مستلزم ایجاد بنا و زیرساخت باشد آسیب‌های جبران ناپذیری به آن وارد می‌کند و جا دارد مسئولان با دقت بیشتری طرح را بازنگری کرده و متناسب با دستورات اخیر دولت آن را با دقت بیشتری اجرایی کنند.
محرمی از گرگان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید