21
شنبه 16 مرداد 1400
شماره 8286
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ مسافرکش قلابی، زورگیر حرفه‌ای بود

زورگیر حرفه‌ای با بازی در نقش مسافرکش، شهروندان را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش کرده و پس از انتقال آنها به مکانی خلوت با تهدید اموال‌شان را سرقت می‌کرد.
ویژه
پله‌برقی بالابر ایستگاه «بی‌آرتی» استاد معین، بیشتر از یک‌ماه است که از کار افتاده و سالمندان برای تردد دچار مشکل شده‌اند.
پلیس پایتخت در تعقیب پسری جوان است که پس از قتل همکارش در تعمیرگاه خودرو پا به فرار گذاشته است.
داخلی
2نوجوان 16 و 17ساله که در یک ساختمان نیمه‌کاره مشغول کار بودند بر سر جا به جایی شیفت کاری با یکدیگر درگیر شدند و در این درگیری یکی از آنها به قتل رسید.
مرد جوان پس از قهر همسرش او و اعضای خانواده‌اش را به قتل رساند و به زندگی خود پایان داد

جنایت هولناک داماد عصبانی در باغ

جنایی
کمتر از 2هفته پس از قتل هولناک 2خواهر توسط داماد خانواده در سنندج، این بار و در جریان جنایتی مشابه در یکی از روستاهای اطراف سنندج، دامادی جوان 4عضو خانواده همسرش به همراه مردی دیگر را به ضرب گلوله به قتل رساند و در نهایت به زندگی خود پایان داد.
نجات مردی که در باک اتوبوس گرفتار شده بود

نجات مردی که در باک اتوبوس گرفتار شده بود

مرد تعمیرکار وقتی برای تعمیر باک یک اتوبوس وارد آن شد دیگر نتوانست خارج شود و تا یک قدمی مرگ پیش رفت اما آتش‌نشانان با حضور به موقع او را نجات دادند.
مرگ 2کارگر پس از سقوط از طبقه شانزدهم
مرگ 2کارگر پس از سقوط از طبقه شانزدهم
سقوط 2کارگر جوان که مشغول کار در کابینی فلزی در طبقه شانزدهم ساختمانی در حال ساخت بودند به مرگ آنها منجر شد.
مرد شروری که در جریان درگیری با یک روحانی در قم او را با ضربات چاقو مجروح کرده بود 12ساعت پس از حادثه توسط پلیس دستگیر شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه، پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «خرابی تهویه و کولرهای مترو» در ستون با مردم روز دوم تیر، پاسخ داده است: «احتراما ضمن تشکر و قدردانی از این مسافر محترم، به اطلاع می‌رساند از سیستم تهویه قطارهای مترو به‌صورت مستمر بازدید به‌عمل آمده و معایب احتمالی شناسایی و بلافاصله رفع عیب می‌شود.