25
شنبه 16 مرداد 1400
شماره 8286
مترو
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایستگاه شما/ سرقت ضمیمه متروی همشهری

مدتی است که روزهای شنبه فردی در متروی بهارستان ضمیمه مترو روزنامه همشهری را که به‌طور رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد یک جا برداشته و با خود می برد! به ماموری که در این محل حضور دارد اطلاع دادم اما ترتیب اثری داده نشد.
ویژه
همیشه عاشق فریلنسری بودید؟ خب پس درنگ نکنید، چرا که به مدد کرونای منحوس این روزها دورکاری با استقبال بیشتری مواجه است و سر فریلنسرها با پروژه‌های متعدد شلوغ.
اگر در «فروختن» استعداد دارید، پیشنهادم بی‌بروبرگرد راه انداختن یک آنلاین‌شاپ یا همان فروشگاه آنلاین است.
میزان آسیب به مشاغل کوچک، همیشه بیش از مشاغل بزرگ است. بضاعت کم این مشاغل، اجازه نمی‌دهد که پس از ورشکستگی یا تعطیلی طولانی‌مدت، مجددا سرپا بایستند و ادامه دهند.
ماسک، نفس را بند آورده است. خط انداخته زیر چشم‌ها و کش‌ آن پشت گوش را آزار می‌دهد. هوا کم است و از آلوده شدن به ویروس کرونا می‌ترسیم. تا مقصد 20دقیقه‌ای فاصله است. شاید بهترین گزینه، سرگرم شدن با جهانی دیگر باشد؛ با جهان کتاب و بازی و... تا رسیدن به مقصد.
بالاخره و پس از 2 دهه  رکود و گرانی بازار مصالح ساختمانی و فشار وارده تحریم‌ها بر بدنه شهرداری‌، کوشک باغ هنر تهران درهای خود را به روی مردم باز کرد.
در دنیای تبهکاران، خلاقیت حرف اول را می‌زند. گاهی آنها دست به کارهای عجیبی می‌زنند که همه انگشت به دهان می‌مانند.
از باقرخان تا پرستاران

ایستگاه مدافعان

هفته قبل از راه‌اندازی ایستگاه باقرخان، تلاش برای تغییر اسم این ایستگاه شروع شد. شهرداری تهران بازدیدی از این ایستگاه ترتیب داده بود و به خاطر همجواری‌اش با بیمارستان امام خمینی ره وزارت بهداشت تمایل داشت که نام این ایستگاه یاد و خاطره مدافعان سلامت در این روزهای کرونایی را زنده نگه دارد.
همه راه‌ها به آزادی می‌رسند

همه راه‌ها به آزادی می‌رسند

سرعت بالا، پاکیزگی خطوط مترو، آرامش و سکوت فضای داخلی، تهویه مناسب و... همگی از ویژگی‌های متروی خوب است. اما یکی از مواردی که باید به آن توجه شود؛ امکان استفاده از خطوط مترو برای افراد ناتوان و کم‌توان است.
در ستایش سینما، مترو و مردم
در ستایش سینما، مترو و مردم
مرجانه گلچین، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون معتقد است؛ وظیفه هر هنرمندی در هر کشوری ارتباط مستقیم با مردم کشورش است، حالا اگر هنرمندی ارتباطات گسترده‌تری داشته باشد و با گروه بیشتری از مردم مرتبط باشد که قطعا بهتر می‌بیند و می‌شنود و به روز می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد بی‌شک در زندگی حرفه‌ای‌اش تأثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.
در قسمت قبلی افسانه‌های مترو در جهان ماتریکس سراغ یک ایستگاه متروی خیالی رفتیم که یکی از نخستین نبردهای اکشن جذاب این فیلم در آن اتفاق می‌افتاد.
PDF مترو
کوتاه مترو
ایستگاه متروی شهید حقانی برای دسترسی آسان و سریع به مجموعه تپه‌های عباس‌آباد درنظر گرفته شده.
قاب‌ در قاب، رنگ در رنگ؛ از رنگ ارغوانی پس‌زمینه تصویر دختری که در حال ساختن چیزی از جنس هنر و عشق است تا مادر و فرزندی که سلانه‌سلانه به سمت خروجی مترو می‌روند.
داشتم می‌گفتم که دوره، دوره کسب‌وکارهای آنلاین است، این روزها خیلی از فعالیت‌های اقتصادی که می‌شناختید حضور فیزیکی کم‌رنگی دارند اما درآمد آنها رشد داشته، چطور؟ با همین موبایلی که دست شماست.