17
شنبه 16 مرداد 1400
شماره 8286
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ از این پسر یاد بگیرید

بدون تردید یکی از حزن‌انگیزترین لحظات ورزش ایران، شکست حسن یزدانی برابر تیلور آمریکایی بود. دلاور کشتی آزاد ایران تنها 16ثانیه تا کسب مدال طلای المپیک فاصله داشت، اما مقهور حریف شد و از پله اول پایین افتاد.
ویژه
امسال دیگر با خیال راحت می‌توانیم به لیگ فرانسه بگوییم لیگ یک. با حضور ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن و مدعیان سنتی قهرمانی ازجمله لیون، مارسی و موناکو و قهرمان فصل قبل یعنی لیل، شاید جذابیت لیگ یک از لالیگای بدون رونالدو، مسی و راموس هم بیشتر باشد.
فوتبال باشگاهی در انگلیس هم زودتر از آنچه تصور می‌کردیم آغاز می‌شود.
بدشانسی‌های میشاییل بالاک حد و مرزی ندارد. او در غم از دست دادن پسر 19ساله‌اش امیلیو که در لیسبون هنگام سواری با موتور 4چرخ خودش تصادف کرد و کشته شد، سوگوار است.
شاید بعد از آن همه سابقه کل‌کل و «چهار» نشان دادن، به‌نظر می‌رسید زمان حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال، بزرگ‌ترین مخالفان او را پرسپولیسی‌ها تشکیل بدهند و به هر دری بزنند تا این مربی نتیجه نگیرد، اما فعلا خلاف این ماجرا ثابت شده است.
مسابقات کشتی آزاد المپیک توکیو برای کشتی‌گیران ایران قبل از آغاز روز آخر به پایان رسید. پایان کار کشتی‌گیران در المپیک توکیو تحت‌تأثیر شکست یزدانی از تیلور قرار گرفت.
یک بازیکن آرژانتینی از یک تیم اسپانیایی جدا شده؛ حالا ما چرا در ایران باید غمگین باشیم؟ اصلا به ما چه مربوط؟

شبی که طلای یزدانی گم شد

گزارشی از عصبانیت ستاره کشتی آزاد ایران پس از شکست در فینال المپیک توکیو
از تشک c سالن a ورزشگاه موکوهاری مسه ‌تا اتاق وارم‌آپ این ورزشگاه، راهی نیست، ولی خدا می‌داند همین چند قدم راه برای حسن یزدانی، بعد از آن پانزده بیست ثانیه لعنتی، چقدر طولانی گذشت.
پایان یک دوره تاریخی

پایان یک دوره تاریخی

قوانین عجیب لالیگا مانع از تمدید قرارداد بارسلونا با مسی شد
لالیگا جای عجیبی است. باشگاه‌ها حق ندارند فونت مورد نظر خودشان را پشت پیراهن بازیکنان درج کنند، هر تیم از شماره یک‌تا24 باید بین بازیکنانش تقسیم کند و برای همین هیچ پیراهنی ازجمله پیراهن مسی یا رونالدو حق بایگانی‌شدن ندارند.
کاراته در انتظار 2 مدال
کاراته در انتظار 2 مدال
حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده که شانس مدال هستند، امروز روی تاتامی می‌روند. سارا بهمنیار پنجشنبه از دور مسابقات حذف شد
امروز نخستین مدال‌های المپیکی کاراته ایران به‌دست می‌آید؟ از 3نماینده ایران، یکی حذف شده است و 2نفر امروز مبارزه می‌کنند؛ 2نفری که از بهترین‌های جهان هستند و شانس مدال المپیک.
در پایان لیگ بیستم و پس از پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس، خیلی‌ها در مورد اینکه بهترین بازیکن فصل سرخ‌ها چه‌کسی بود به اسم احمد نوراللهی اشاره می‌کنند.

نقل قول

نقل قول
توماس باخ: رئیس کمیته بین‌المللی المپیک: «ما برای لغو نشدن المپیک توکیو و برگزاری آن طبق برنامه جدید مجبور شدیم 800میلیون بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

نقل قول

کارلس پویول  کاپیتان سابق بارسا به جدایی مسی: «بابت همه‌‌چیز از تو سپاسگزاریم لئو، ما نمی‌توانیم به اندازه کافی بابت چیزهایی که به ما بخشیدی قدردانی کنیم، برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

فینال فوتبالی‌ها

المپیک
ساعت16 امروز فینال فوتبال المپیک بین برزیل و اسپانیا برگزار می‌شود. برزیل مدافع عنوان قهرمانی است و اسپانیا هم در المپیک1992 بارسلونا مدال طلا برده.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی‌های المپیک توکیو 2020
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8286