• شنبه 16 مرداد 1400
  • السَّبْت 28 ذی الحجه 1442
  • 2021 Aug 07

رئیس‌جمهور با دیپلماسی آغاز کرد

در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان هشتمین رئیس‌جمهور کشورمان قریب به 80مهمان خارجی از رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و وزرای امور خارجه برخی کشور‌ها گرفته‌ تا روسای مجلس و نمایندگان ویژه کشورها حضور داشتند.

برای اجرای چیزی که به آن عقیده داشتم شهردار شدم

بعد از 2شهردار که هر یک بیشتر از یک‌دهه اداره تهران را بر‌عهده داشتند، پیروز حناچی بیشترین مدت حضور در این مسئولیت را به‌نام خود ثبت کرده است.

خبرهای غیرمنصفانه در انتخاب شهردار

شوراهای اسلامی شهر براساس قانون یعنی براساس ماده۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، نسبت به انتخاب شهردار به‌مدت ۴سال اقدام می‌کنند.

مدیریت بحران کرونا با 3گام

3نکته اصلی برای موفقیت و فائق‌آمدن بر همه‌گیری بیماری ناشی از ویروس کرونا و پیشگیری از پیک‌های آتی و مدیریت ریسک مطلوب این همه‌گیری باید توامان و به‌طور مکمل مدنظر قرار گیرد و به جدیت و با نظارت کامل پیگیری شود: اول، کنترل و کاهش اینفودمیک‌ها یا همان انتشار سریع و گسترده اطلاعات عموما تأیید‌نشده و نادرست، دوم، حرکت همه‌جانبه جهادی و تسریع ایمنی جمعی از طریق واکسیناسیون عمومی و سوم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی پس از واکسیناسیون.

شروع‌کار شورای ششم

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران، انوشیروان محسنی بند‌پی استاندار تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران، محسن هاشمی‌رفسنجانی رئیس شورای پنجم شهر تهران، برگزار و پس از قرائت سوگندنامه توسط اعضای دوره ششم شورای شهر تهران، با اکثریت آرا مهدی چمران برای یک سال به‌عنوان رئیس شورای شهر تهران انتخاب و معرفی شد.

بدلکارها جوان‌می‌میرند

سال88 بود که پیمان ابدی یکی از بدلکاران بااستعداد درگذشت؛ ابدی در دهه80 گروه 15نفری بدلکاران را تشکیل داد؛ گروهی که بعد از مدتی با حضور در فیلم‌های سینمایی و تله‌فیلم‌ها برای همه شناخته شدند.
گزارش میدانی همشهری از آخرین وضعیت بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی

افزایش بیماران بدحال با تست منفی

تعداد بیماران مبتلا به کرونا همچنان بالاست؛ براساس آمار وزارت بهداشت، تنها در یک شبانه‌روز اخیر 34هزارو913نفر به‌شمار مبتلایان کرونا اضافه شده است. هر چند که به‌گفته متخصصان و مسئولان نظام سلامت این تعداد را باید 2 تا 3برابر کرد تا به عدد واقعی رسید.

هزینه معیشت کارگری از 10میلیون تومان گذشت