21
چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
شماره 8218
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشف لباس‌های زن گمشده در اتاقک نگهبان افغان

با گذشت 3سال از ناپدید شدن زنی جوان، لباس‌های خون آلود او در اتاقک یک نگهبان افغان کشف شده و تیم جنایی را با یک معمای پیچیده روبه‌رو کرده است.
ویژه
دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده‌ای در ارتباط با حادثه مرگ یک کودک بر اثر تیراندازی مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.
حضور فرماندهان ارشد نظامی از همان نخستین ساعات روز اول ثبت‌نام‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم کلید خورد.
روز شنبه 18اردیبهشت جهت تزریق واکسن کرونا به درمانگاه ده‌ونک مراجعه کردم.
پیگیری
کارگردان معروف که 8‌ماه قبل بر سر اختلاف با یکی از همسایه‌ها او را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، با بخشش اولیای دم از مجازات قصاص رهایی یافت.
تیراندازی در یکی از مدرسه‌های جمهوری تاتارستان، دست‌کم 11کشته برجای گذاشت

حمام خون در مدرسه کازان

خارجی
پسر جوانی با تیراندازی در یکی از مدرسه‌های شهر کازان پایتخت جمهوری تاتارستان، از جمهوری‌های روسیه حمام خون به راه انداخت و جان دست‌کم 11نفر، شامل10دانش‌آموز و یک معلم را گرفت و 32نفر را مجروح کرد.
کوتاه از حادثه/ سقوط مرگبار هواپیمای فانتوم در اراک

کوتاه از حادثه/ سقوط مرگبار هواپیمای فانتوم در اراک

هواپیمای سبک فانتوم دقایقی پس از پرواز از فرودگاه اراک سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان خود را از دست دادند.
این روزها که خود را به خواب زده‌ام
این روزها که خود را به خواب زده‌ام
این روزها یاد گرفته‌ام خودم را به خواب بزنم یاد شعری از قدسی قاضی نور می‌افتم: «در بیداری چشم می‌بندم که نبینم در خواب چشم می‌گشایم که نبینم چه آرزوی محالی»
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان تأخیر در حرکت قطارهای خط سه مترو در ستون با مردم روز 24فروردین‌ماه پاسخ داده است: احتراما ضمن سپاس از این مسافر محترم، به اطلاع می‌رساند پس از بررسی گزارش لازم اختلال خاصی طی مدت اخیر مشاهده نشده و همچنین تغییری در جدول زمانبندی حرکت قطارها به ثبت نرسیده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مدت یک‌ماه است که معابر و جوی‌های آب کوچه‌های «ستایش»، «صفرخان لو» و «رستمی» واقع در جنت‌آباد مرکزی روبه‌روی برج طوبی که مربوط به ناحیه 7منطقه 5شهرداری می‌شود، نظافت و لایروبی نشده است و از شهرداری‌ این منطقه تقاضای رسیدگی داریم.