07
چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
شماره 8218
شهر-۲
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیست پارلمان‌های شهری در جهان

نگاهی به آنچه در اداره شوراهای شهر در کشورهای مختلف رخ می‌دهد
گزارش2
اگر رد دمکراسی و همه میوه‌های حاصل از آن را بگیریم و برویم و برویم، بدون شک به مختصاتی جز یونان باستان نخواهیم رسید؛ جایی که این مقوله مردم‌پسند نه فقط در سطح حکمرانی ملی، که در بستر محلی نیز جاری شد؛ زمانی که نخبگان آتن گردهم آمدند و خرد جمعی‌شان اینگونه حکم کرد که نیکوترین شیوه حل و فصل امورات این شهر، حکمرانی شورایی است.
تصویب درخواست فرمانداری درباره پسماند تهران

تصویب درخواست فرمانداری درباره پسماند تهران

نمایندگان استانداری و فرمانداری به اعضای ثابت کمیته راهبردی طرح جامع مدیریت پسماند پایتخت اضافه می‌شوند
جلسه روز گذشته شورای شهر تهران در حالی برگزار شد که علاوه بر رسیدگی به 29پرونده باغات، بررسی اعتراض و درخواست فرمانداری به 2مصوبه اخیر مربوط به طرح «جامع مدیریت پسماند» و طرح «الزام شهرداری تهران به رفع سد معبر ساختمانی غیرمجاز و ایمن‌سازی‌ حصار کارگاهی»، را در دستور کار داشتند که اعضا با درخواست‌های ارائه‌شده موافقت کردند.
تفاهمنامه شهرداری و دانشگاه شریف برای استفاده بیشتر از انرژی‌های نو
تفاهمنامه‌ای با موضوع ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از ظرفیت‌ها و توان پژوهشی و اجرایی در زمینه آب، انرژی و محیط‌زیست میان اداره کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و پژوهشکده علوم و فناوری انرژی، آب و محیط‌زیست دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.
کندی روند خروج پادگان‌های 06، 77و64 ارتش از شهرهای تهران، مشهد و ارومیه، با واکنش شورای‌عالی شهرسازی و معماری رو‌به‌رو شد.