22
چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
شماره 8218
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شبکه ان‌بی‌سی در بیانیه‌ای اعلام کرد، از پوشش مراسم گلدن گلوب در سال‌2022 خودداری می‌کند. نتفلیکس و استودیوهای آمازون و وارنر مدیا‌ نیز پیش‌تر حضور در گلدن‌گلوب را به‌دلیل انتقادات فراوانی که نسبت به نحوه عضو‌گیری و ابهامات در برخی حوزه‌های مالی «انجمن مطبوعات خارجی هالیوود» مطرح شده، تحریم کرده‌اند.
سه‌شنبه هفته پیش بود که قاسم آهنین‌جان، شاعر اهوازی که به سرطان مبتلا بود، در 62سالگی درگذشت. پس از درگذشت وی، بحث‌هایی درباره بی‌توجهی مسئولان به مشکلات معیشتی و درمانی این شاعر درگرفت.
تجسمی
گالری‌ها بعد از هفته‌ها تعطیلی درهای خود را از جمعه روی دوستداران هنرهای تجسمی باز کردند. هفته اخیر در حقیقت نخستین هفته فعالیت گالری‌ها در سال جدید است.

تلویزیون در مدار سریال‌های طنز

بعد از مدت‌ها، 3 سریال طنز از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود
تلویزیون
با پایان سریال‌های ویژه ‌ماه رمضان، تلویزیون با مجموعه‌های جدید به سراغ 3‌سریال طنز رفته تا بتواند شانس خود را برای بالا‌بردن مخاطبان امتحان کند.
پرده آخر زندگی یک چهره‌پرداز قدیمی

پرده آخر زندگی یک چهره‌پرداز قدیمی

این روزها انتشار خبر درگذشت هنرمندان برایمان دردآورتر از همیشه شده است. طی روزهای گذشته برخی از هنرمندان را از دست دادیم و این بار خبر درگذشت مسعود ولدبیگی را منتشر می‌کنیم.
...بر سر پیمانه شد
...بر سر پیمانه شد
به احترام استاد همیشه ماندگار: عبدالوهاب شهیدی
نمی‌شد گفت انتظارش را نداشتیم.‌ اما می‌توانیم بگوییم‌ هیچ‌وقت در انتظارش هم نبودیم.‌ چطور می‌توان به انتظار خبر سفر هنرمندی این چنین بود؟