21
شنبه 27 اردیبهشت 1399
شماره 7943
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
​​​​​​​مردان آشنا خودروی پژویی را که در راه کلانتری بود با شلیک دست‌کم 20گلوله به رگبار بستند و پس از قتل 3سرنشین خودرو پا به فرار گذاشتند.
​​​​​​​زن جوان با وعده فروش اقساطی خودرو دست‌کم 140نفر را فریب داد و دست به کلاهبرداری میلیاردی زد.
​​​​​​​«3سال قبل در ورامین، یک مرد افغان که قصد خفت‌گیری داشت را با ضربات چاقو به قتل رساندم و جسدش را داخل کانال آب انداختم»
درحالی‌که تصور می‌شد نگهبان پارک دچار حادثه شده اما تحقیقات دختر او، راز قتل وی را فاش کرد

دختر جوان قاتل پدرش را به دام انداخت

داخلی
​​​​​​​وقتی نگهبان پارک جانش را از دست داد همه تصور می‌کردند که او دچار حادثه شده است اما دخترش که به ماجرا مشکوک بود شروع به تحقیق کرد و توانست راز قتل پدرش را فاش کند.
بازداشت فروشنده مشروب مرگبار در پایتخت

بازداشت فروشنده مشروب مرگبار در پایتخت

​​​​​​​با شکایت خانواده پسری جوان که به‌دلیل مصرف مشروب دست ساز جانش را از دست داده بود، عامل فروش مشروب مرگبار در پایتخت بازداشت شد.
نجفی به 6.5 سال حبس محکوم شد
نجفی به 6.5 سال حبس محکوم شد
​​​​​​​شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در رسیدگی مجدد به پرونده قتل میترا استاد، محمدعلی نجفی را به اتهام قتل عمد به تحمل ۶.۵سال حبس محکوم کرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
شهرهای جدید هشتگرد، پرند، پردیس و اندیشه که همگی در اطراف 2کلانشهر تهران و کرج هستند، در مسیر جریان هوای این شهرها قرار دارند و تاکنون کلی ساخت‌وساز در آنها صورت گرفته است.
درخصوص پرونده خرید و فروش نوزاد دادستان عمومی و انقلاب استان گلستان، دستور رسیدگی ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده خرید و فروش نوزاد در این استان صادر کرد.