• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 27 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100797
+
-

بازداشت فروشنده مشروب مرگبار در پایتخت

بازداشت فروشنده مشروب مرگبار در پایتخت


با شکایت خانواده پسری جوان که به‌دلیل مصرف مشروب دست ساز جانش را از دست داده بود، عامل فروش مشروب مرگبار در پایتخت بازداشت شد.
به‌گزارش همشهری، 18اسفند‌ماه پارسال گزارش مرگ پسری جوان به قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی تهران اطلاع داده شد و در بررسی‌ها مشخص شد که وی به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم، جانش را از دست داده است. قاضی جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و بعد از چند روز خانواده این پسر 37ساله راهی دادسرای امور جنایی تهران شدند تا از عامل فروش مشروب دست‌سازی‌ که باعث مرگ پسرشان شده بود شکایت کنند. با شکایت این خانواده، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیق در این پرونده و شناسایی فروشنده مشروب مسموم را صادر کرد. در ادامه مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را شروع کردند و به بررسی مکالمات تلفنی متوفی پرداختند. 
تلاش تیم تحقیق نتیجه داد و مأموران با بررسی آخرین تماس و پیامک‌های موبایل قربانی به مرد مغازه داری در شمال غرب تهران رسیدند. او صاحب سوپرمارکت بود و 12سالی می‌شد که در آن مغازه کار می‌کرد. با این سرنخ صاحب سوپرمارکت که مردی 38ساله است بازداشت شد.او در بازجویی‌ها مدعی شد که پسرجوان اگرچه مشتری ثابت او بوده اما وی در این سال‌ها حتی یک‌بار هم به او مشروب دست ساز نفروخته است. مرد جوان گفت: قربانی معمولا برای خرید مواد غذایی به مغازه‌ام می‌آمد. اما هرگز از او نشنیدم که مشروب مصرف کند حتی وقتی شنیدم به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم جانش را از دست داده است شوکه شدم. از طرفی من به هیچ عنوان در مغازه سوپرمارکت، مشروبات الکلی نمی‌فروشم و به اشتباه مرا دستگیر کرده‌اند.
مرد مغازه دار در حالی خودش را بیگناه می‌دانست که مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به بررسی دوربین‌های مداربسته مغازه پرداخته و متوجه شدند متوفی آخرین بار به مغازه سوپرمارکت رفته و بسته مشکوکی را تحویل گرفته است. او همان شب دچار مسمومیت شده و به بیمارستان انتقال یافته بود. از سوی دیگر بررسی پیامک‌های قربانی حکایت از این داشت که او آخرین بار با صاحب سوپرمارکت در ارتباط بوده تا مشروب دست ساز را تحویل بگیرد. با این شواهد موجود، قاضی جنایی دستور بازداشت صاحب سوپرمارکت را به اتهام تسبیب در قتل شبه‌عمدی صادر کرد. وی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا در این خصوص که وی آیا به افراد دیگری هم مشروبات دست‌ساز فروخته یا نه تحقیقاتی صورت بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید