• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 12 اسفند 1398
کد مطلب : 96349
+
-

با مردم

رسانه‌ها از کارشناسان متخصص استفاده کنند
برخی رسانه‌ها هر کسی را در جایگاه کارشناس می‌نشانند درحالی‌که مثلا در مقوله کرونا توقع داریم هر کسی که صحبت می‌کند حداقل پزشک باشد. یا در موضوع سیاست بعضا کسانی به‌عنوان کارشناس صحبت می‌کنند که در حد یک دانشجوی لیسانسه هم اطلاعات ندارند. این موضوع در رسانه‌های با سطح پایین‌تر بسیار دیده می‌شود. رسانه‌های بزرگ و مسئولان متخصص بر این موضوع نظارت کنند.

جهانی از تهران

رفتار نامناسب مرکز آموزشی با دانشجویان شاهد و ایثارگر
مسئولان مرکزآموزش علمی- کاربردی آستان قدس رضوی بادانشجویان شاهد و ایثارگر رفتارمناسبی ندارند؛ درحالی‌که توقع می‌رود عکس این رویه اعمال شود. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
کهن زاد از مشهد

داروخانه‌ها و درمانگاه‌ها ماسک و ژل ضدعفونی ندارند
با گذشت یک هفته از اعلام شیوع کرونا در سطح کشور و به‌رغم اعلام مداوم مسئولان مبنی بر تامین ماسک و ژل یا عرضه آن در درمانگاه‌ها و مراکز درمانی هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است و نه‌تنها از توزیع رایگان و ارزان این اقلام خبری نیست، بلکه داروخانه‌ها برای فروش هم ماسک و ژل ضدعفونی ندارند. آیا قرار است این همه ماسک احتکار شده بعد از فروکش کردن کرونا توزیع شود.
شاعری از تهران

بهداشت در مجتمع‌های بین راهی رعایت نمی‌شود
برای چهلمین روز درگذشت مادر همسرم در این شرایط بحرانی از نظر سلامتی مجبور به مسافرت به شهر یزد شدیم. متأسفانه در مسیر، مجتمع‌های بین راهی بسیار آلوده بودند و ما پس از چند توقف برای کمی استراحت در مجتمعی ماندیم که انبوه زباله در گوشه و کنار آن دیده می‌شد و سرویس‌های بهداشتی‌اش حتی مایع دستشویی نداشت. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
خلیل‌اللهی از یزد

خودروهای فروش غذا بدون مجوز در گوشه و کنار شهر
به تازگی و شاید به‌دنبال تعطیلی شمار زیادی از شرکت‌ها و کارخانجات، همه روزه می‌توان در گوشه و کنار شهر خودروهایی که اغلب وانت یا پراید وانت هستند دید که تعدادی ظروف یک‌بار مصرف دارند و به اسم غذای خانگی به فروش می‌رسانند. این در حالی است که نه مجوزی دارند و نه بر کار آنها نظارتی شده است که این وضع می‌تواند بسیار خطرناک باشد. اغلب آنها نیز با رنگ کردن شیشه‌های خودرو یا نصب پرده در عقب وانت اجازه نمی‌دهند کسی داخل خودرو را ببیند. نمونه‌های آن را در چهارراه پارک وی، خیابان طالقانی و خیابان انقلاب می‌توان دید.
آزاد از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید