• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 12 اسفند 1398
کد مطلب : 96364
+
-

نقشه ناکام مرد معتاد برای قتل عمو و زن عمو

مردی که متهم است با نسکافه مسموم قصد کشتن عمو و زن‌عمویش را داشته است در دادسرا اتهام را به گردن شاکیان انداخت. به‌گزارش همشهری، چند روز قبل فرزندان یک زوج سالخورده که هر چه به آنها زنگ می‌زدند پاسخی دریافت نمی‌کردند، نگران شده و راهی خانه آنها شدند. آنها پس از ورود به داخل خانه پدر و مادرشان را درآستانه مرگ پیدا کردند. مرد در سالن پذیرایی افتاده و زن در اتاق. اما هر دو زنده بودند و به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

10 روز بعد
زن و شوهر مسموم شده و به کما رفته بودند. تلاش پزشکان برای نجات آنها نتیجه داد و پس از گذشت 10‌روز به هوش آمدند. این زوج پس از مرخص شدن از زندان در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و از فردی که قصد کشتن آنها را داشت شکایت کردند. او کسی نبود جز برادر زاده مرد خانواده به نام حسن. شاکی گفت: پسر من سالها قبل عاشق دختر عمویش بود و می‌خواست با او ازدواج کند.
حسن هم عاشق همین دختر که دختر عمویش بود شده بود. یعنی دو پسرعمو عاشق یکی از دخترعموهایشان بودند که در نهایت دختر برادرم با حسن ازدواج کرد و به پسرم جواب منفی داد. او ادامه داد: زندگی حسن با همسرش خیلی دوام نیاورد. چون او چند وقت بعد معتاد به شیشه شد و همسرش درخواست طلاق داد. درنهایت آنها جدا شدند و حسن چون معتاد بود و دیگر جا و مکانی نداشت هر ازگاهی به خانه ما می‌آمد. اما از پسرم متنفر بود و می‌گفت او قصد دارد با همسر سابقش ازدواج کند. چون شیشه می‌کشید توهم می‌زد که ما برای زندگی‌اش پاپوش درست کرده و باعث جدایی آنها شده‌ایم.  وی گفت: شب حادثه حسن به من و همسرم نسکافه داد که پس از خوردن آن بیهوش شدیم. من حدس می‌زنم داخل آن شیشه ریخته بود تا ما را بکشد. انگیزه‌اش را نمی‌دانم اما چون متوهم بود و بارها در حرف‌هایش ما را مقصر به‌هم‌خوردن زندگی‌اش می‌دانست، احتمالا قصد داشته ما را به قتل برساند و انتقام بگیرد اما خوشبختانه بخت با من و همسرم یار بود که زنده ماندیم و از نقشه او جان سالم به‌در بردیم.

انکار
با این شکایت پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و قاضی دستور داد تا تیم پزشکی علت مسمومیت این زوج را اعلام کند. آنها اعلام کردند که داخل نسکافه آنها مقداری ماده مخدر شیشه وجود داشته است. به این ترتیب دستور بازداشت برادرزاده صادر شد و او به دام پلیس افتاد. این مرد جوان اما در بازجویی‌ها منکر مسموم‌کردن عمو و زن عمویش شد و چنین گفت: به تازگی از فامیل‌ها شنیده بودم پسرعمویم قصد ازدواج با همسر سابقم را دارد. خیلی ناراحت شدم و حالا هم حدس می‌زدم عمو و زن عمویم برای اینکه من دست به کار خطرناکی نزنم صحنه سازی کرده اند تا من به زندان بیفتم و این ازدواج سر بگیرد. وی ادامه داد: آنها خودشان نسکافه مسموم درست کردند و بیهوش شدند. فکر می‌کنند با این کار من به زندان می افتم و دیگر پسرشان را اذیت نمی کنم. او هم با خیال راحت با همسر سابقم ازدواج می کند اما من نقشی دربیهوش کردن آنها ندارم.
این متهم با دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران به اتهام شروع به قتل عمدی بازداشت شده و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار‌گرفته‌است.

این خبر را به اشتراک بگذارید