56
یکشنبه 10 شهریور 1398
شماره 7749
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برگزیدگان سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان

جشنواره
سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی ملایر در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برگزار شد و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
اخبار ویژه
‌مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: صدور مجوز راه‌اندازی مدارس غیردولتی در این استان باید بیش از گذشته تسهیل و از آنها حمایت‌های لازم نیز انجام شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان استان زنجان در جشنواره خوارزمی درخشیدند.
پنجاه‌ودومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در قزوین آغاز به کار کرد.
4 اثر طبیعی شامل جنگل و درختان کهنسال متعلق به استان قزوین در فهرست آثار ملی به ثبت رسیدند.

انتقال آب سد تالوار زنجان به همدان سرعت می‌گیرد

وزیر نیرو، در نامه‌ای به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، برای اتمام این طرح، تقاضای اعتبار 100 میلیارد تومانی کرده است
آبفا
مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: امسال برای ادامه طرح انتقال آب از سد ‌تالوار زنجان به همدان حدود 5 میلیارد ‌تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
معرفی منتخبان جشنواره شهروند برگزیده در همدان

معرفی منتخبان جشنواره شهروند برگزیده در همدان

دومین جشنواره شهروند برگزیده همدان با معرفی ۱۸ شهروند برگزیده به کار خود پایان داد.
نوسازی نیروگاه‌ها  بر محور آمایش سرزمین

نوسازی نیروگاه‌ها  بر محور آمایش سرزمین

اجرای طرح توسعه نیروگاه شهید رجایی از آنجا که با مؤلفه‌های آمایش سرزمین همخوانی ندارد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است
به تازگی طرح توسعه نیروگاه برق شهید رجایی و ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی قزوین با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است. طبق برآورد، با اجرای طرح‌های توسعه و عمرانی در نیروگاه شهید رجایی، میزان تولید سالانه انرژی در این نیروگاه به 20 میلیارد کیلووات ساعت می‌رسد.

یخدان میرفتاح در انتظار بازسازی

میراث
از آثار طبیعی که بگذریم در گوشه گوشه کشورمان آثار تاریخی وجود دارد که بخشی از هویتمان را به تصویر می‌کشد. شهرستان ملایر دارای بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی تفریحی و گردشگری است که حدود ۲۰۰ اثر آن به ثبت ملی رسیده است.
PDF یکشنبه 10 شهریور 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌ پایه زنجان گفت: امسال اولین سری از دانشجویان بین‌‌المللی در این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.
عملیات گازرسانی به ۳۱ روستای استان قزوین هم‌زمان با هفته دولت روز جمعه با حضور مسئولان استانی به صورت نمادین در یکی از روستاهای الموت آغاز شد.