• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75838
+
-

برگزیدگان سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان

فاطمه رحمتی| ملایر ـ خبرنگار :


سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی ملایر در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برگزار شد و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. 

براساس آرای هیات داوران سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان همدان در بخش طراحی صحنه، طراحی نمایش «لیلی و مجهول» از تویسرکان رتبه نخست، طراحی صحنه نمایش «خوابگاه دختران شماره 13» از همدان رتبه دوم و طراحی صحنه نمایش «فرجام عجیب زوج نافرم» از همدان رتبه سوم را کسب کردند. 

در بخش موسیقی نیز هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به گروه موسیقی نمایش «لیلی و مجهول» از شهرستان تویسرکان اهدا کرد. 

در بخش بازیگری زن، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به رتبه نخست این جشنواره به بازیگران نمایش‌های «فرجام عجیب زوج نافرم» و «لیلی و مجهول» خانم‌ها نفیسه صالحی و فاطمه بیات اهدا شد. همچنین بهاره جلیلیان و محیا جباری برای نمایش‌های «ورود آقایان ممنوع» و «چند برش از مغز سرباز کوچک برجک شماره 4» رتبه دوم بازیگران زن را کسب کردند. 

جایزه رتبه سوم بازیگری زن نیز به باران عرفانی، ندا هادیان و منیره قاضی‌زاده برای نمایش‌های «ورود آقایان ممنوع» و «طمارزو» اهدا شد. همچنین در بخش بازیگری زن هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از مریم رازانی، فاطمه ابرار پایدار و آزاده سیمایی تقدیر به عمل آورد. 

در بخش بازیگری مرد، محمود غفاری و سیدمهرداد کاووسی حسینی بازیگران نمایش «موسیو ابراهیم و گل‌های قرآنی» رتبه نخست را کسب کردند و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی مشترکا به آنها اهدا شد. 

در بخش بازیگری مرد، محسن عیسایی به خاطر بازی در نمایش «فرجام عجیب زوج نافرم» رتبه دوم را کسب کرد. رتبه سوم این جشنواره در بخش بازیگری نیز به بهداد منتظرین و سپهر مسافریان به خاطر بازی در نمایش «فرجام عجیب زوج نافرم» و «دختران خوابگاه شماره 13» رسید. 

همچنین در بخش بازیگری مرد لوح تقدیر و جایزه نقدی به بهروز ناصر شریعتی بازیگر نمایش «طمارزو» اهدا شد. در بخش نمایش‌نامه مزدک مهیمنی از همدان به خاطر نمایش‌نامه «فرجام عجیب زوج نافرم» رتبه نخست را کسب کرد. 

همچنین سجاد طهماسبی به خاطر نمایش «لیلی و مجهول» از شهرستان تویسرکان رتبه دوم و محمدمهدی کلهر از همدان به خاطر نوشتن نمایش «دختران خوابگاه شماره 13» رتبه سوم را کسب کردند. همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی به رضا باغبان نویسنده نمایش‌نامه «چند برش از مغز کوچک سرباز برجک شماره 4» از شهرستان ملایر اهدا شد. 

در بخش کارگردانی، نمایش «لیلی و مجهول» به کارگردانی سجاد طهماسبی از شهرستان تویسرکان رتبه نخست را کسب کرد. مزدک مهیمنی به خاطر کارگردانی نمایش «فرجام عجیب زوج نافرم» از همدان رتبه دوم کارگردانی را کسب کرد. 

همچنین رتبه سوم بخش کارگردانی نیز مشترکا به کارگردانان نمایش‌های «دختران خوابگاه شماره 13» و «ورود آقایان ممنوع» به محمدمهدی کلهر و منیژه احمدی از همدان رسید. 

این خبر را به اشتراک بگذارید